Var tog mitt gamla liv vägen?

Det har gått i ett vill jag lova..
I söndags kom dom hem med Sally. Hon var så fin i sina nya kläder som gammelmormor stickat.
 
Måndagen: jobb och sedan var jag ju tvungen att snosa bebis hela eftermiddagen.
Farmor Birgitta o farfar Göran kom också på besök.
Tisdagen: Jobb sen fladrra in till Stada och hämta min nya Iphone.
Göran och Birgitta skulle in och göra bankaffärer och jag passade på att åka snålskjuts med dom.
Till saken hör att telefonen skulle först komma till Jul...men så fick jag ett sms att den hade kommit i måndags. Dom höll den i två dagar sen skulle den gå till någon annan kund....
Konstigt upplägg! men man blir ju inte förvånad över någon ting vad gäller Telia nu för tiden!
Dom var schyssta i butiken varje fall och installerade det mesta åt mig, det tog över en timma..
Skönt för Jörgen också;)
Karin fick hjälpa till med lite appar på onsdagen till hennes stora förtret :D
vidare på tisdagskvällen följde jag med Karin till Mariagården på föreläsning om eteriska oljor osv.
Det var Carolin på hälsa på som höll i det.
Vi fick lära oss att göra vår egen parfym utan råoljor och andra farliga ämnen.
Det var intressant. Jag köpte en fin aromalampa.
 
Den kom lite på sned...
Onsdag: Karin och jag jobbar på! Jag har skitont i tänderna fortfarande och misstänker att inflammation sitter kvar efter bihålsinflammationen.
Ringer till tandläkaren och får en akut tid. Pust..
Dom filade ner en tand som vat lite hög och konstaterade att jag antagligen bitit ihop för mycket i sömnen.
det blev bättre faktiskt!
Tog ett varv på Hans och Greta och köpte en hel hög med "flickiga" kläder till Sally för 180 spänn :)
Stef skulle hämta mig på torget efter tre och jag gick och ´strosade lite på centrum.
det var ju snabbt avklarat..
klockan var halv tre och jag hade ingen lust att gå hem.
Passade på att besöka systemet, gick till torget och satte mig på en bänk med min bolagspåse och kände mig som en i gänget;)
På kvällen var jag barnvakt åt Sally en stund när föräldrarna var i tvättstugan.
Gick hem och kollade på bonde och stöp i säng.
Idag har jag varit ute med flickebarnet på en prommenix i vagnen.
Ännu en ny stass från Gammelmormor.
 
Nu sitter jag här och väntar på Helèna som ska hämta mig.
Vi ska på Junta till Berta i stan.
Jag ska få dricka vin till maten ikväll:)
Första gången på länge ( när det gäller Juntagänget alltså) Måste oftast köra eftersom vi har spridit ut oss i regionen.
Men det är gott med alkoholfritt vin också!
Ja. Livet rullar på det är roligt just nu!! :))
Snuff.
 
 

Kommentarer
Postat av: Nettan

Så fin hon är den lilla Sally!!

2012-11-01 @ 21:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0