Ser fram emot att snart bli frisk.

Rebus:
                                   
PLUS
= bihålor
 
Fast så här ser dom ut på mig:
Eller åt hållet..det värker alla fall i dessa regioner. Och har så gjort i över en månad:(
För tredje gången (gillt hoppas jag) Var jag hos läkaren igår, Denna gång på sjukhuset i Vrinnevi.
Kom hem med en påse nya mediciner..
Ny antibiotica, kortizontabletter och nässpray med koritzon
Har även fått tid för röntgen imorgon för att se hur mycket var som finns i bihålorna.
Kommer ev att bli spolad genom näsan för att få ut skiten!
Lät inte som någon angenäm upplevelse! Så jag hoppas på medicinen...
Orkar i princip att släpa mig till jobbet och laga mat åt gubbarna och är glad för att jag har Emelie och Sofie som är unga, friska, starka och kan jobba :)
 
Sitter just och tänker frenetiskt på något possitivt och roligt att skriva om men kommer inte på nåt  hur mycket jag än tänker!
Ibland kanske man helt enkelt får vara lite bloggtråkig...haha IBLAND tänker ni!!!! och syftar på div gnäll på Telia tex..
Vad konstigt det är att man lättast kan komma på dom negativa sakerna!
Är det för mycket negativitet nu för tiden??
Ja..kolla bara på nyheterna! Där är det bara eländes elände!!!!
Fast det går ju att göra negativa saker "lite" roliga ibland.
Jag gjorde ju ett tappert försök med rebusen i början;)
Det är tur att man har en ny liten solstråle i vardagen nu vid namn Sally =)
Mina söta flickor
 
Eftersom jag bara har gnällt idag så kommer jag att bjuda på den här!!!
Så ni kan få er ett gott skratt hur ful man kan få vara ibland :):):)
Hahahaha
 
Nu ska självironinska Majsan gå och ta sig en lur.
godmiddag:)
 
 

                                                                                                             
 
 
 
  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0