Födelsedagar

Igår var det sysslingträff hos Anna.
Svea och Sally träffades för första gången.
Å så mormoster  Eva och kusinerna.
 
Sally brydde sig inte nämnvärt utan sov lugnt och vägrade öppna ögonen även fast det var ett härrans tjatter=)
 
Senare på kvällen var vi bjudna på 50-årskalas.
Här är födelsedagsbarnet.
Grattis Jaana min vän =)
 
Vi bjöds på Taco buffé med tequila som sig bör.
En Thairish coffie slank också ner fint. En speciell kaffedrink med thailändsk rom. Gott!
Vi inspekterade Mats och jaanas nya continentalsäng som jaana sover som "Prinsessan på ärten" i ;)
Hur var det nu då???
Är det rätt måntro??
Sängen blev "lite" för hög i den gamla sängramen men en ny väntas och till dess får jaana ta sats och hoppa upp o lägga sig så bäst hon kan=)
 
Ännu är det inte slut på födelsadagar denna helg..
Har presis kommit hem efter lite firande av Anna och mig själv med  smörgåstårta för dom närmast sörjande:)
Den blev mycket god om jag får "sägat" själv =)
 


 
Men det var en annan liten individ som stal uppmärksamheten=)
Lite bilder på henne på begäran av Jaana!
Nu ska jag se på Såmycket bättre från igår.
Sköna söndag :/
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Nina

Vilken liten söt prinsessa:)Ska vi ta och ses nån dag utan barn och barnbarn?Det är mycket av den varan nu,men man blir liksom lite piggare och får ny energi.Hasta la vista på en vecka:)))

2012-11-23 @ 16:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0