Bagaren.

Idag har min käre svärson visat upp ännu en dold talang i form av bagare ;)
Det smakade väldans gott med varma saffransbullar efter en färd hem i spöregnet!!
Jag undrar hur många strängar han har på sin lyra den där mannen? Trodde att han hade överaskat mig för sista gången när han svängde runt Karin och mig i en bugg på pirtakryssningen förra året..
Undrar vad som kommer här näst??
Kanske det visar sig att han har körkort på långtardare eller har ett helikoptersertifikat typ..
Haha nu ska vi inte överdriva FÖR mycket för då blir han väl så mallig så!! Jantelagen ni vet...inte skryta för mycket!
Dom kallas tusenkonstnärer!!
Stefans pappa Pelle var också en sådan förresten.
Själv ska jag snart också baka i min nya Kitchen Aid :):):):)
Hämtade ut denna lilla skönhet på posten idag!
Den har jag köpt för alla pengar jag sparat för möbler jag renoverat och sålt.
Det ligger mycket slit bakom ska ni veta.
Provade att göra köttbullesmeten i den idag, gick mycket bra.
Det går även bra att ha den som en snygg inredningsdetalj:)
 
Annars verkar det gå åt rätt håll med bihålorna...förhoppningsvis...Igår bestämde jah mig för att gå till botten med skiten och ringa ännu en gång till folktandvården för att se om det inte var något med tänderna i all fall.
Imorse var all värk som bortblåst...???men vågar inte ropa hej ännu!!
Nu har jag "bara" en konstig hjärtklappning kvar i kroppen..vad nu det är?
Troligtvis en reaktion av för mycket medicin på sista tiden, men jag håller tummarna för mig själv och hoppas!!!
 
Imorgon är det junta hos Erika i Regna.
Ska bli trevligt!! Har bara fått ge återbud till allt roligt på sista tiden :(
 
Avslutar med några fina novemberblider från Blektorpet i lördags=)
Annat mot vädret idag!!!
 
Hej då säger Zorro Söderberg

Kommentarer
Postat av: Nettan

Se till att vara rädd om svärsonen - han verkar vara en guldklimp! Blektorpet är lika fint i höstskrud som i sommarskrud!

2012-11-27 @ 13:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0