En annan del av Finspång.

I lördags hade vi som sagt städ dag på området där vi bor.


En person grävde hål och planterade träd.
Två höll i trädet...Kommunalarbete?? Eller??
Det såg bara så roligt ut och vi skojade om att göra ett nytt program som handlade om hyresgästerna på Videvägen...

För övrigt har helgen varit lugn, vi har jobbat lite i trädgården, Stefan har sett på hokey i sovrummet och jag på inspelade filmer.
Jag spelar in allt möjligt så jag ska slippa skiten!!
Stef är förpassad till sovrums tv,n.
Nån jäkla måtta får det vara! Räcker med att alla andra program utgår som vanligt.
Men det är ju bara VM vart tredje år säger ni..
Ja ja och så är det ju bara OS vart fjärde år, och fotboll vart vete fans år.
friidrott, skidsport och Fan o hans moster vartannat år:(
Det blir summa sumarium någon typ av sport som gör att alla andra program utgår alldeles för ofta!!
Varför kan dom inte sända ALL sport på en av alla sjuhundrafemtioelva sportkanaler som nu finns i utbuden?

Idag har Zorro och jag fajtats i två timmar!
Så här blev resultatet..



Hahaha dom kala fläckarna på ryggen får man när man inte sitter still sa jag till Zorro!
Men han bryr sig inte:/
Får väl gå ut med honom efter mörktets inbrott några dagar.
Nu ska jag se på Morgan och Ola-Conny, det enda som är att se ikväll:(

Marie Söderberg. Sporthatare!!!

Kommentarer
Postat av: Mana

Hahaha, ja jävla sport! Nu blir det iaf sportfritt hemma hos mig i några dagar när Ola är borta! Jaså var det för att Zorro var nyklippt som han var frusen? Jag trodde han hade badat hihi

2012-05-07 @ 21:00:55
Postat av: elin

You go girl!! Skönt att det finns en till lika sporthatande person som jag i detta avlånga land!! :)

2012-05-08 @ 17:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0