Utrensning.

Nu är jag så trött på min ständigt uppsvällda mage!!!!
Dags att göra någonting åt det.
Med samråd av min bästa massör Helèn som för övrigt är mycket insatt i bra kost och motion, tyckte hon att jag skulle göra en utrensning på div slaggprodukter i kroppen, samt att kolla om jag mår bättre av att inte äta bröd och div mejeriprodukter.
Varför inte tänkte jag!!
Det innebär att Stefan också får en släng av sleven hehe, om han inte vill laga sin egen mat i en vecka...
Det värsta är att planera in en sådan vecka...denna vecka gick inte för då är det både Junta och fest på lördag.
men nästa vecka!!! Då kommer Stef och jag vara skittråkiga och bara äta Raw food och vegetariskt.
Var på Viberga och handlade ekologist och andra nyttiga div frön och nötter som skall ingå i utresningen.



Raw food betyder råkost och är mat som ej har hettats upp mer är 45 grader. Orkar inte förklara, allt står på nätet om man är intresserad.
provade igår och lagade rödbetsbiffar bestående av mixade mandlar, cashewnötter,vitlök, olja, soltorkad tomat riven morot och rödbeta. Till det sallad.
Tänkte börja redan nu och byta ut ett mål mat om dagen mot detta för att vänja kroppen lite.
I morgon ska jag äta kikärtsbiffar och tomatsås till lunch. till middag blir det troligen något gott som Jonas Grundström har lagat till oss Juntabrudar ;)

Värst blir att avstå från kaffe:(((
Det finns en plan B för detta!
Ekologiskt snabbkaffe från Änglamark.
Kunde man ta lite av för att inte få abstinens och huvudvärk.
Det ska faktiskt bli lite kul och en utmaning ifall man klarar det!
Har jag klarat av DUKAN DIÈTEN ...den som man enbart levde på proteiner. Tvi och Ve säger jag bara!!!
Då klarar jag även detta!
Ett bra knep är: undvika matlagningsprogram på TV och gå o lägga sig halv åtta;)

Wish me luck=)


Kommentarer
Postat av: Nettan

:))

2012-03-06 @ 21:48:28
Postat av: mana

Good luck! Det klarar du galant!

2012-03-06 @ 21:54:53
Postat av: Eva

Du och dina dieter, ja ja sägerdå det... lycka till!

2012-03-07 @ 12:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0