Jobbarkväll.

OK, Norra Östergötlands konsumtionsfrörening får ha kvar mig som medlem!
Jag hade på allvar tänkt att ta tillbaka mina 150 kr och gå ur Konsum ifall dom hade satt käppar i hjulet för Willys att etablera sig här.
Fri konkurrens för böveln, himla "diktaturförening" som tror dom kan styra över hela Finspång!
Nu har ju Viberga nio månader på att hitta på något bra, typ ta hit lite nya affärskedjor som lockar.
Jag tänker Kappahl , Cubus , Gina osv skulle va kanoners.
Ju fler affärer desto bättre:)

Anna fortsätter att hålla predikan för mig och alla andra som korsar hennes väg med farliga E-ämnen..
Det är ju inte bara maten som är farlig utan även tvål shampo osv osv.
"Hur är det med brännvin"? undrade jag idag när vi satt och och snackade på lunchen.
"Det måste ju vara bra sa Emelie för det ser man ju på alkisarna nere på byn, dom lever ju länge..
Ja och sen tvättar dom ju sig inte så ofta heller konstaterade vi! Det är för att dom aldrig använder tvål och sånt!
Kanske vore nåt att bli alkoholist..då dödar man alla farliga ämnen i kroppen;)

Happ, det blev bara lite tankar i huvudet som kom upp.
Jag jobbar faktiskt ikväll så..har inte tid att sitta mer här, måste fixa krubb tilll Lennart Jansson:)
Återkommer kanske i morgon om andra mer relevanta frågor!
Visst lät det bildat på något sätt!
God kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0