En liten lördagskortis.

Idag har jag haft lite egentid med min syster, vi har gjort stan och farit runt som skållade råttor i alla affärer som bara vi gillar=)
Det blev några lappar som rök...hittade ett par knallorange byxor med tillhörande vi skjorta och med detta är jag helt rätt i vår! (som "tanten" på Tvreklamen säger)
Vi hann även med en lunch på Paus gött gött!
Kom nyss in efter en långprommis med gammelgäddan, fy fasen vad det blåser i träa ida!!

Vi har just nu sorg på vårt område där vi bor.
Vår granne gick bort i fredags 63 år, helt plötsligt ramlade han ihop och bara dog.
Det känns så himla konstigt när folk dör på det sättet!
Nu ska man aldrig se honom mera på gården, han var alltid ute och lekte med sitt barnbarn en liten pojke på 3 år.
Till råga på allt så dog han på pojkens födelsedag, jag tycker så himla synd om dom!

Annars har inget just hänt som är värt att orda om.
Veckan som gått har varit jobbig, jag är fortfarande snorig och hostig och har varit tvungen att jobba två kvällar .
Nu ska det bli skönt att åka till stugan till påsk och greja lite där:)



Gammelgäddan:)
Trevlig lördag!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Sorgligt att först arbeta hela livet och sen avlida precis innan pension.. Känns väldigt orättvist..

2012-04-01 @ 14:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0