Täppta drömmar.

Jag kan inte fatta hur mycket snor bilhålorna kan producera egentligen???
Igår lossnade det allafall och när halva förmiddagen gått var jag typ sårig runt hela näsan efter allt snytande!
I natt har jag bara kunnat ligga på rygg o sova och eftersom jag aldrig gör det vaknade jag hela tiden av att ha hamnat på sidan igen och hela näsan igentäppt.
Kommer ihåg ännu en konstg dröm så himla starkt...
Stefan och jag skulle åka hem till Magnus Grundström och hans Lotta för att beskära deras äppelträd.....
(hur i helvete jag fick ihop det, har ju varken träffat eller tänkt på dom på evigheter)
Hur som helst så åkte jag och Nettan i min bil, jag körde baklänges från lasarettet till klockstapeln samtidigt som jag kollade på fotografier på min mobil.
Nettan sa att det nog var bäst att jag vände bilen åt rätt håll eftersom vi hade en bil bakom.
Så gjorde jag och vi körde vidare mot Siemensrondellen.
Där kom jag plötsligt gående i värsta snöovädret och kom inte över vägen för jag bara plurrade i massa is och vatten, jag vände och gick vidare hem till fam Grundström , kom in på deras tomt och välte ett fågelbord och alla frön åkte ut i snön. Lotta blev skitarg på mig.
Det hela slutade med att Karin och jag var på husvagnsemester , vi hade Jörgens jobbarbil som det var skitdåliga bromsar på och när jag körde för långt förbi en hiss vi skulle in i med hela ekipaget fick vi hjälp med att vända på bilen och husvagnen (eftersom jag inte kan backa med husvagn) så vi kom in i hissen.
Sen var drömmen slut.
Vad kan man dra för slutsats av detta??? Någon som vet???
Jag blir aldrig klok på drömmar men det är rätt kul ändå sålänge inte Hin Håle är inblandad:/

Efter två dagar hemma klättrar jag som vanligt på väggarna...var tvungen att gå o jobba några timmar och hålla Karin lite sällskap men fick mest skäll för att jag sprang oh stresade...vilket jag alls inte gjorde...!!!
Stefan antydde något om att "Jag vill inte höra nåt gnäll om att du inte är bra på fredag"!
Jajajaja jag veeeeet , men blir galen av att ligga med kryp i benen hemma i soffan:(

Ringde till Högsby SPA idag och bytte ut ansiktsmassagen mot en fotmassage, inte så kul att ligga med ansiktsmask samtidigt som man måste snyta näsan tre gånger i kvarten!
Kanske får ta ett enkelrum oxå så dom andra får sova när jag ligger och hostar..aaahhhh nja jag hostar inte så farligt..tror jag...


Högsby.

Ser väl härligt ut?

Nu ska jag snart åka till affären och handla "riktig" mat så som mjölk och kött, måste återgå till the real life nu.
Ska bli göttish=)
Adjöken.






Kommentarer
Postat av: Nettan

Toka!! Du ska sova normalt på nätterna..

2012-03-24 @ 08:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0