Full rulle.

Det har minst sagt varit en händelserik helg!
Efter en vecka hemma i förkylning repade jag mig  med en viss envishet så pass att jag kunde hänga med på spa!
Vi kom fram strax före tre och vi fick ett helt hus för oss själva.


Jättefint med eget vardagsrum=)
(Bilden är tagen senare på kvällen)

Vi hade tänkt att korka upp en flarra Champange och sätta oss en stund men blev genast tillsagda att byta om direkt för att värma upp oss i Pool och bastudelen för vi skulle strax få våra behandlingar.
Väluppfostrade som vi är gjorde vi som "tanten" sa!


Berta doppar stortån.


Bubbel=)


Utomhuspoolen.
Det fanns även ångbastu och vanlig bastu med tillhörande kallbad.
Jag fick inte göra Hamambehandling eftersom jag hade infektion i kroppen så det blev fot och ansiktsmassage för min del.
Dom andra blev i allafall tvagade och här har Paparazzi smugit sig in och fotat Nettan och Eva under pågående Hamam.



Efter fyra timmars badande kände vi oss rätt möra i kroppen och gick in till oss och tog den efterlängtande bubbeldrycken.

Korken satt som gjuten!!!

Skål!

Systrarna Slödderberg;)

Middag.
Efter en god natts sömn vaknade jag vid fem och var törstig.
Försökte somna om låg och vred mig ett tag. till slut var jag tvungen att gå upp.
Dörren i till Nettan och Eva stod på glänt, jag smygtittade in till dom och plötsligt ringde Nettans telefon...
Nettan tog den och sa "Nu är klockan halv åtta dax att gå upp". Oj tänkte jag...måste ha somnat en stund varje fall då!
Tänkte att det var ovanligt skumt ute men det var väl mulet ...
Jag gick o möljde ett tag och tittade sen på klockan på väggen.....Halv sex!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Men vad falls nu då???
Jag gick in till mig och kollade min mobil. Jo då..klockan var halv sex!!!
Nettan hade tryckt på fel tid när hon ställde mobilen.
Vi hade beställt frukost halv nio..jag kunde inte sova mer och var kaffesugen.
Eva kom upp och vi hittade både kaffe och mjölk=)
Nettan kom oxå upp och vi drack kaffe och satt och småpratade i tre timmar haha.
Helena stackarn hade fått migrän på natten och mådde pest så Rolle fick komma och hämta hem henne.
Vi åt en god frukost, dom hade egna höns och vi fick pinfärska löskokta perfekta ägg:)
Vi badade ytterligare lite och for sedan hemåt.

När jag kom hem satt jag lite i solen innan det blev tid för lunch, sen bar det iväg till Norrköping på bio och resturang Meze.
Anna Karin och jag skulle bjuda modern, hennes födelsedagspresent från oss.
Vi såg En gång i Phuket, den var jätterolig!


Libanesiskt på Meze. Njaaa sådär..gott, men tror inte jag kommer gå dit igen.

Jag ställde om klockan när jag kom hem, den blev halv tolv. Somnade som en klubbad säl och vaknade kl sju nästa dag som var söndag och ej vilodag...
Kl nio var det bokat att färdigställa en hotellägenhet som ska hyras ut nu i veckan..
Vi höll på fem pers till kl tre på em, sen var den helgen slut.
Full rulle som sagt.
Bara att ta nya tag, det är ju bara fyra dagar kvar till fredag;)
Mors=)



Kommentarer
Postat av: Mana

Jäklarns så skönt det såg ut på spa!!!

2012-03-26 @ 22:37:42
Postat av: Nettan

Ja, det var en toppenupplevelse.. Det gör vi repris på! Lite galet att gå upp lika tidigt som en jobbardag när man är på spa men å andra sidan, sova kan vi ju göra hemma..

2012-03-26 @ 22:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0