Fasaloppet :-/

Sitter och kollar på gamla foton medans tråk Vasaloppet pågår...
Som en äkta sporthatare finner jag inte ens någon glädje i att titta på detta!
Jo förresten..starten är rätt så kul, speciellt när dom ramlar in i varandra och trasslar in sig med skidorna hahaha

Gick ut i solen en stund men sen gick den i moln, sen var det kört...vad hände liksom???? Nu är det helt mulet:(
Skulle inte fördugga mig ett fån ifall det börjar snöga oxå!

Här kommer lite roliga bilder.


1989 Karin och Jag provar roliga hattar i Disneyworld Los Angeles:)


Hollywood.


Hahahaha Ann-Marie , Nina och jag "badar" i grytan på Grosvadköket.
En sista blid på den gamla trotjänaren innan den byttes ut samma dag.

Här följer en rad foton på dom sötaste ungarna jag sett!


BusElin och BusKarin


karin och Ida


Anna.


Lina.


Karin.


Elin.


Till sist...Emma?? Eller??? Hmm Nu blev jag osäker..dom är ju så lika!
Men det måste vara Emma:)

Alla foton är tagna hos samma fotograf som synes, undrar om det är samma fäll dom sitter på...det är ju några år emellan.

Det finns ju några fler söta barn i släkten men dom har inte jag några ett årskort på.

Nu måste vi ta lite lunch innan vi ska börja skruva skåp på hotte.
Känner mig lite skum i kroppen idag..hoppas det inte är influensa på gång!!

Nu ökar Jörgen Aukland takten! yes...intresseklubben antecknar;)

Så här såg det ut på Bleken igår.


Det smäller och knakar under isen, nästan kusligt att höra.

Ha en skön söndag!
imorgon stundar en ny dag i paradiset;)




Kommentarer
Postat av: mama

Ser ni vad stor Karin är för att vara 4 år på bilden från Disneyland...1999 ska det vara!

2012-03-04 @ 11:19:25
Postat av: Lina

Nä det är inte Emma på kortet!!! Det är JAG!!!!!!

2012-03-04 @ 12:13:24
Postat av: elin

Jag tyckte också att Karin såg ut att vara en stor 4åring!! Haha! Och den sista bilden är väl Lina va?? Jag hatar också sport Mai!!!!!!! Tittar aldrig på skiten även om Sverige är med!! :)

2012-03-04 @ 12:14:43
Postat av: Eva

felfelfelfel! Lina är det ju!

2012-03-04 @ 12:40:26
Postat av: Anna

Man ser tydligt att det är caroline von fisensvin :p

2012-03-04 @ 13:45:10
Postat av: Karin

Tripp trapp trull, Alla ser ju likadana ut, inte konstigt att det blir fel! :) Själv var man ju lite smart och väntade med att odla hår tills man såg att det var jag! Inga missförstånd då! :D Hahahaha

Btw så växte jag fort sen och hann med både thailand och usa som 4-åring! ;)

2012-03-04 @ 13:47:34
Postat av: fia

Gött att jag fick vara med.........

2012-03-13 @ 08:41:41
URL: http://fiasoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0