Detox

Till er som har tröttnat på att öppna min bloggsida och åter igen möts av Itmahoa, vill jag bara meddela.
Den här Detoxutrensningen almost killed me!!!
Vet inte vad som händer i kroppen men jag har varit helt slut om dagarna och varit tvungen att lägga mig halv åtta...sovit som en stock hela nätterna!
Det enda jag gjort är att undvika mejeriprodukter,kaffe,och rött kött.
Snacka om att samla på sig gifter, fast det enda "farliga" är väl kaffet då.
Börjar känna mig ganska okej nu och ikväll ska vi synda med Tacopaj i Falla eftersom modern fyller år.
Kör väl på en bit inpå nästa vecka så får vi se sen.
Kommer igen med ett inlägg redan imorgon (kanske) har en del retruaktivt att ta igen=)
Trevlig Frrrredddagggg.

Kommentarer
Postat av: Nettan

Meh! Hallå! du kan ju inte hålla på med något "ta bort gifter ur kroppen" jox nästa helg när vi ska på spa.. kan påminna dig om att det inte är något hälsospa vi åker på.. :)

2012-03-16 @ 20:55:44
Postat av: elin

Nice to have you back baby!! :)

2012-03-16 @ 22:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0