Kalas för Karin.

Sitter här i min soffa nyss "hemsprungen" från jobbet:)
Jag lämnade bilen i Finspång och sprang hem idag! Så imorgon måste jag springa in till jobbet haha rätt åt mig!!!!
Det är bara lite meck med den lilla svarta men dat löser sig bara man vill.
Anna fick köra hem honom idag och imorgon får husse ta med honom på morgonen plus mina ombyteskläder.
Varför köpte jag en bil egentligen?????

Igår var vi hos Karin på kalajs. Vi fick som sagt smörgåstårta som var jättegod.
Hon hade beställt den från cafè aurora.
Rekomenderas verkligen!
Kameran kom inte heller denna gången fram förrän till efterrätten...


Födelsdagsbarnet=)
Det var jordgubbar glass och maräng. momschigt!!!!

Vi hade köpt den här fina skålen som gubbarna ligger i.
Mästerfotografen Marie Söderberg har varit framme igen....!!!
Mamma skulle mörda mig och hacka upp mig i småbitar ifall hon visste att jag lade ut den här bilden..!!
Som tur är har hon ingen dator och läser inte bloggar..
men nu är det skålen vi lägger fokus på!
Ingen har sett halva mamma och halva pappa fast han bryr sig inte.


Hon fick även lite andra saker=)

På kvällen lastade vi ännu en släpkärra med skräp...det är väl den femte för säsongen!
Hur mycket skit kan man ha egentligen??
Nu är i alla fall alla "utifallbraatthasakerna" på Sjömansäng och det är skönt!

Stenläggningen är i kommande.
Idag kommer snickarn och sätter upp spaljèn.
Kunde inte hålla mig igår och var tvungen att få till lite interiör;)



Här bortanför har jag någon idè om att få till någon slags avslut med gamla slipers som vi hade.

Har inte riktigt bestämt hur det ska bli ännu, men tror att jag ska lägga en gång med sten bort till gräsmattan och lägga slipers på varandra som en slags mur..
Tacksam för förslag:)
Har liksom stirrat mig blind på detta.
Zorro skiter i vilket bara han har fri lejd att springa efter pinnar och kottar här förbi !!

Nu tittade solen fram bäst att ta vara på den!



Kommentarer
Postat av: Nettan

Har sagt det förrut och säger det igen, stenläggningen blir såå snygg! Skålen var fin, är den i plast eller porslin? Får hjälpa dig att klura på avslutet men din idé verkar väl vara bra.

2012-06-18 @ 22:12:52
Postat av: mama

Tack Nettan:)

Skålen är från Drömgården och är av porslin.

Det finns många olika färger och storlekar.

2012-06-19 @ 15:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0