Pust.

Målet var= Det ska vara klart till midsommar!
Trodde det knappast men nu är det äntligen färdigt:D
Har försökt få till det så gott det gick men kommer säkert ätt ändra lite här och där.
Nu får det i alla fall vara så här över midsommar sen har jag tre hela veckor på mig att inreda i trädgården.
Ska bli så skönt att gå hemma och mysa och puttinutta:)









Är riktigt nöjd!!
Stef och jag har firat med ett glas vitt till maten, efter en hård massage av Greta i Lororp igår, vin och språngmarsh till jobbet imorse är jag totalt urvriden och mörbultad
Ska lägga mig i soffhörnet och titta på någon inspelad film, dra ner persiennen för solen som går ner över Bleken
Fast vid den tiden sover jag nog.

Imorgon blir det Kråkholmen med jobbet. Kul:)
Hang on!!!

Kommentarer
Postat av: Nettan

JÄTTEFINT! Bra jobbat!

2012-06-19 @ 19:38:43
Postat av: elin

Oh wow bebbo vad fint!!

2012-06-19 @ 21:16:35
Postat av: mana

Som en drem!!

2012-06-20 @ 06:47:31
Postat av: mama

Teck;)

2012-06-20 @ 22:23:42
Postat av: Mary

Otroligt fint! Det ser ju ut som ett nytt ställe och jag

tyckte det var väldigt fint innan också :-)

Ni måste vara väldigt nöjda :-)

2012-06-21 @ 00:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0