2012!

Gott nytt år folks:)
Nu ska man lära sig att skriva 2012, det blir alltid fel i böjan av året när man ska checka ut gästerna på hotellet.
Det blev ett lugnt Nyårsfirande för vår del, vi hade Jeanette Jonas och Klell på middag hos oss.
Vi björ på Cheviche till förrätt.

Det är fisk och skaldjur som gravas i lime och diverse kryddor, det gick hem hos alla som tur var.
Till varmrätt oxfile med grönpepparsås och tillbehör.
Efterrätt hemmagjord vaniljglass med saffranskokta päron.




Ser väl ganka städat ut eller hur?
En mycket trevlig och skön Nyårskvall! Det blir ju fullt i vår lilla lägenhet med fem personer så några större fester blir inget bra här, dom får vi ta på sommaren när vi bor på större plats;)

Funderar starkt på att städa ut julen nu..fast ändå inte:/
Det blir alltid så tomt och kalt när allt åker bort! Kanske fär det vara kvar tills efter trettonhelgen.
Vi ska ju ha våra bästa resekamrater Mats o Jaana här på middag trettondagsafton och vem vet? Jaana kanske blir skitlack om jag har plockat bort alla tomtar innan hon fick se dom..
Det blir nog bäst att låte det vara tills efter helgen, sen är det ju pakning som gäller, åka till stugan och rafsa ner sommarkläderna:))
Måste kolla upp min telefon ordentigt så den är avstängd från alla nätverk på internet.
Såg på nyheterna att en kvinna som åkt över till Danmark utan att ha använt internet ändå fick en telefonräkning på 5000 spänn...Hon hade haft rooming på...vad fan är det liksom??? Jo att telefonen söker automatiskt upp nätverket i det landet man befinner sig i, totalt livsfarligt för en sån som jag som fattar näst intill noll vad det gäller data osv!
Det får bli ett besök hos lillflicka som har en likadan telefon som jag coh som har lite bättre telefonIQ;)

Nu ska jag bege mig till Helèn på massage=)
Hej och skål för 2012!







Kommentarer
Postat av: Eva

jag tycker att du ska lämna din ajfån hemma! Du kan låna en gammal sony ericsson av mej! hihihi

2012-01-02 @ 19:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0