Sportlov.

Lite låg beläggning på Hotellet nu i februari då sportloven sträcker ut sig över vecka 7,8,9.
Denna vecka har vi storstädat tre dubbelrum och åtta enkelrum. Dvs tvättat 14 sängkappor 14 täcken 14 madrassöverdrag 14 överkast och 28 kuddar!
Bara det har tagit hela veckan...
Skurat kakelväggar i badrum torkat lister dammsugit madrasser och gud vet allt.
Samtidigt pågår köksrenoveringen för fullt.

Igår var Anna Karin o jag i Falla och käkade semlor.
Iförrgår på fettisdagen åt jag 1 1/2 semla.. alltså 2 1/2 semla på två dagar det är 1 1/2 semla för mycket!!!!
Stef tycker om semla med varm mjölk,bläk!



Efter en sådan misshandel  straffas kroppen med kaloriförbränning!



Kolla själva! Siffrorna ljuger inte:)
Som jag skrev i något inlägg. En semla 500 kcal..

Nu har vi bokat sommarens resa=)
En vecka till Portugal.





Ser väl härligt ut?
Staden heter Faro.
Vi ska bo på hotell Eva :)




Takterass. Där ska jag sitta och gotta mig!

Imorgon är det fredag igen:) Hoppas det blir lika skönt i helgen som det varit idag för vi ska åka till stugan och sova kvar i helgen.
Pelargonerna måste planteras om och sen tänkte vi elda lite skräp på isen.
Ska bli skönt !

Kul att ni tyckte om lampan:)
Nettan, du får gärna köpa en likadan till ditt vardagsrum! Det gör inte mig ett dugg, tvärt om, det är bara roligt att vi tycker om samma saker:)

Nu ska vi se vem som vinner Halv åtta hos mig!
Ha en supertorsdagkväll!!!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0