Drömmar.

I natt släppte Stefan in Djävulen genom altandörren!!!!! Det var INTE snällt gjort..
Jag fick fly för mitt liv genom vardagsrummet  och ut i hallen och när jag skulle öppna ytterdörren var han redan över mig.
Jag vaknade av att jag låg och skrek rakt ut i sömnen och Stefan som sa "Vad är det med dig???"
"Men du släppte ju in Djävulen" sa jag....
Men... vad har man för problem när man drömmer sådant?
Jag börjar fundera över ifall det är någon inre stress som vill ut eller nåt?
Stefan tyckte jag skulle börja på Yoga eller några andra avslappnande övningar. Kanske ingen dum idè..??
Idag har jag varit på massage allafall, det var behövligt sa massören!
Jag var totalt stel från nacken ända ner till ryggslutet.

Tänk att få vakna någon morgon utan en enda krämpa i kroppen...den tiden är nog förbi vid min ålder tyvärr!
Börjar låta som min egen mor snart...det är ju inte så att man VILL klaga över krämpor men det är fan inget kul att ha dom!!
Jag försöker ju ändå att träna och hålla igång kroppen men har väl dåliga gener!

På tal om drömmar så snackade jag med Karin om min dröm i natt.
Hon hade oxå haft en konstig dröm om att Anna, Karin och Jörgen hade varit i deras skorsten och letat efter Kungens spöke här om natten....haha det är något med spöken i vår familj som skrämmer!!!

Här kommer en annan rolig dröm från Karin: Fick ett sms en gång från henne som det stod " Mamma...varför ville inte du sy min balklänning för, och jag fick gå på knäna hem i regnet" Typ nåt sådant stod det.
Antar att det var i smband med studenten, så det var ju ett tag sedan.
En annan gång när vi bodde på Gröna vägen så vaknade jeg av att jag höll på med något vid sängbordet.
Stefan sa " Vad gör du?"
Ska bara kasta ner Källgrenspåsen sa jag och släkte sedan lampan.
Fast detta är ju inget mot min syster Berta som gick i sömnen och ringde på hos grannen när vi bodde på Nyhem hahahaha, hon trodde att hon varit hos sin kompis en trappa ned och skulle gå hem haha.

Nog om konstiga drömmar! Allafall för den här gången...man vet ju aldrig hur denna följetong slutar.

I lördags åkte vi upp till stugan och tittade till det:)
Köpte en ny lampa på IKEA för ett tag sedan, vi har dragit oss lite för att sätta ihop den...som allt annat med IKEA!
Det var 160 st blommor som skulle monteras.


Blir säkert maffig i taket i storstugan=)

Annars blev det en lugn helg.
Jag var hemma och städade på söndagen och trimmade killen.


En halv Zorro på källargolvet.


Så här fin och trött blev han efteråt i sin nya vårkostym.

Nu blir det Cafè Aurora och äta semla med min vän Lena Nilzèn:)
Det är ju fettisdag för bövelen!!!









Kommentarer
Postat av: Nettan

Lampan är jättefin! Hade tänkt köpa den till vardagsrummet men nu får jag väl tänka om.. :/

2012-02-22 @ 12:38:04
Postat av: Eva

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!! Ja, var får man alla drömmar ifrån? Jättesnygg lampa!

2012-02-22 @ 17:56:37
Postat av: Helena

Jag har också köpt en sån lampa. Tänkte ha den i trappen :)

2012-02-23 @ 19:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0