Nedräkning

Halloj.
Kommer ni ihåg mej...???
Tänkte att jag åtmindstånde skulle skriva några rader innan 2013 som ju är om några timmar!
Jag skippar allt tjat om julfirande och hoppar helt enkelt till nuet.
Det har varit en lugn jul och allt har varit som det brukar vara.
Ikväll ska vi fira nyår hos Nettan och Jonas som vi gjort dom senaste åren och det brukar bli mycket trevligt.
Vi är en skara på sju personer. Jag har fått i uppdrag att göra dessert...inte mitt bästa område ifall jag får sägat själv! men Nettan tycker att jag brukar göra goda desserter så jag får försöka göra mitt bästa.
Som vanligt brukar jag utmana mig själv och dra igång med nåt svårt och har så gjort det nu också....
Vi får se hur det går..förhoppningsvis har alla fått i sig en del champagne när tiden är inne för dessert....och då spelar det inte så stor roll ifall chokladfondanten rasar ihop som en liten blaffa på tallriken hehe
 
Jag önskar alla ett gott nytt 2013 och ska försöka bättra mig med skrivandet om ni vill.
 

Kommentarer
Postat av: Mana

Gott nytt år mammi o pappi!
Fin bild!! Hahahaha

2012-12-31 @ 15:49:28
Postat av: mama

Fina bilder menar du? ;) Vet inte varför det blev två...Gott nytt år på er med =)

2012-12-31 @ 16:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0