Kalajs.



I lördags for vi till Gårdeby på ettårskalas.
Grattis Ebbe =)
Hela tjocka släkten var samlad. Verkligen kul, nu är dom tre små sysslingar som snart blir till fyra!
Idylliska Gårdeby
Spännande tycker Ebbe i gammelmormors knä.
Ebbe showade loss och fick alla att skratta.
Det gäller att ha bordsick när man får äta direkt från bordet..
 
Mormor Bertas berömda ekorrkömmor sk "äckelbon" som en viss PÅDL döpt dom till står framdukade =)
 
Andreas och Svea oxå med på ett hörn, vet inte vad som hände med kameran men jag tog inga bra bilder denna dag :(
 
Lina snodde åt sig alla pepparkaksklubbor..?? som hade ett speciellt namn som jag glömt!
 
Sally var oxå festklädd :)
Rådjuren utanför. Så himla fint dom bor!!
Måste visa köket oxå!
Är inte alls avundsjuk på den där vedspisen....
Tack Elin och Staffan för gofika och kul umgänge=))
 
För övrigt är jag inne på andra julmatsveckan på hotellet.
Jultallriken går bra men maten börjar redan stå mig upp i halsen..och då har jag bara ätit av den en gång!
Det är det värsta det....
Idag kunde jag inte ens äta lunch efter att ha stått i stekoset hela förmiddagen. Det fick bli en tallrik fil.
Ska ju bort och äta julmat ikväll.....hahahaha
Juntans årliga avslutning. Nåja..ska inte klaga! Det brukar vara gott när man inte behövt laga maten själv.
Ska ta en dusch nu och spola bort alla spår efter köttbullar och Jansson så blir jag nog sugen sen!!!
 
Nu blev bloggsidan psyk i huvudet och vill inte ladda upp fler bilder...
Vi hörs.
Har varit inne och korrigerat lite efter att jag publicerat-
Alla bilder som  jag lägger upp försvinner ca fem cm åt höger...alltså Elins vedspis kom inte med på bild...
Vet i f vad det blir för fell.. måste tillkalla expert på området!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack själva!!!! Ebbe tyckte det var jättekul med besök!! Och han älskade sina presenter!! Cake-pops hette dom!! :) /Elin!

2012-12-11 @ 16:23:33
Postat av: Lina

Cake pops!!! Kul att träffa er!!

2012-12-12 @ 21:18:20
Postat av: Lina

Cake pops!!! Kul att träffa er!!

2012-12-12 @ 21:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0