Bestyr hit och bestyr dit.

Swissschhhh sa det och en ny vecka passerade!
Det gick så fort att jag måste fundera vad som gjorts...
I måndags var jag och modern i stan. Jag skulle till optikern och skaffa nya linser.
Vi stannade till på strömma och köpte tyg tll bebiskorgen.
Efter en kvälls knåpande blev resultatet så här.
Lite skrynklig än så länge annars är jag nöjd med det vita bäck i bölja tyget!
Nu ska jag sätta tänderna i två små lapptäcken som är beställda.
Mycket bebis nu :)
Karin och jag ska eventuellt dra en repa till Ullared i höst. Anna skulle skicka med en inköpslista sa hon.
För själv orkar hon inte åka dit med sin onda rygg.
Glöm att man ska få tänka på sig själv hädan efter...mina fritidsintressen är snart ett minne blott om ni frågar Anna!
Jag ska inte få gå på varken syjunta eller bo kvar i Bleken efter att bebis har anländt..
Trodde det där med att VI ÄR MED BARN inkluderade  mor och far men tydligen är mormor också med barn ;)
Hahahaha skämt åt sido såklart.
 
Vi gör ett hopp till lördag då vi bjöd på mut middag i Bleka.
Jag hade lovat pappsen en brakmiddag för att han servat min bil när vi var i Portugal.
Råbiff och nyplockade kantareller.
Sedan kräftkalas här en bild på äkta egenfiskade ;)
Vi åt även kinesiska.
 
Idag har jag varit och hjälpt Jörgen med renoveringen i deras källare sen var den söndagen slut.
 
 
M&S anno 1950.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Nettan

Bebiskorgen blev jättefin! Där kommer baby Söderberg sova kungligt. Juntan är obligatorisk närvaro så det blir svårt för dotra att ta bort.. ;)Hon kan ju bli med och pyssla till bebis lite.. ;)

2012-08-26 @ 20:04:30
Postat av: Eva

ang syjuntan så får du väl ta med dig ungen så vi får gulla med han/hon. Förresten, när blir det ullared? finns det plats för en till? :)

2012-08-27 @ 17:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0