Uppe i ottan!!

OHHH En sån underbar mooooorgooooon OHHH En sån underbar daaaaaaaaag. Sitter på hotellet. Klockan är 6:40. Det är lördag. Har varit uppe sedan 5:15. EHHH det är väl inte så farligt i och för sig, rätt skönt när man väl kommit upp. Fast jag befarar att om jag inte tar mig ett litet gubbvil på em så somnar jag i soffan med ett glas rött ca 7:30 ikväll eller nåt.... En av killarna som bor här på hotellet smällde igen sin dörr så det small i hela hotellet i morse och jag tänkte att vad i F håller han på med... Sen hörde jag att han satt och snackade med sin kollega i matsalen om att det hade kommit hem ett par festprissar inatt och fört ett jävla liv så han inte kunde somna om...Jag förstår då varför han smällde i dörren kl 6:30 haha rätt åt dom. Vad tråkigt det är när folk inte kan ta hänsyn till andra! Vad ska man hitta på idag då?? Karin o jag skulle försöka ta oss till den lilla butiken i Butbro Fröjdefullt, men så åkte man på o jobba. Kanske hinner ändå ifall festprissarna kommer upp skapligt och drar... Jag "måste" ha en ny lampa i köksfönstret för den jag har nu är erbarmligt ful!!! Fast hon kanske inte har lampor? Sen skulle jag vilja testa det nya fiket på Bruksgatan, det ser så mysigt ut när folk sitter utanför där. Äntligen ett fik där man kan sitta ute på sommaren utan en massa bilar som utsikt! Lindahls hade visst öppnat på Viberga oxå såg jag. Det måste man ju kolla in! Hoppas det blir fint väder idag så man kan passa på att ta en fika då, bäst att passa på medans det går att sitta ute. Jag har börjat springa i Grosvads skogarna , Jag och Anna=) DVS vi har sprungit tre gånger...men det är ju faktiskt en början! Jag märker faktiskt skillnad på flåset redan, förta gången sved det i bröstet så jag trodde jag skulle avlida, andra gången gick det lite bättre men igår gick det skitbra, det är riktigt roligt när man märker hur bra det går. Hoppas bara att jag kommer att fortsätta då.... Det går ju ända till snön kommer. Stefan föreslog att vi skulle börja åka skidor i vinter men där satte jag stopp!!! Jag är väl inget sportfreak heller!!! Hellre köper jag ett gåband att ha i källaren;) Oj...nu börjar det röra på sig i festprisserummen, bäst att kolla upp dom och jobba lite då, får se om jag skriver nåt mer idag, håller sidan uppe ett tag till. Hej o hå klockan är bara 8:40 och festprissarna har checkat ut och dragit=))) Ibland ska väl även jag ha turen på min sida. Nu lite frulle sen städa tre rum plocka in frukost, om jag har tur är jag här ifrån vid ca 11:00 OHHH vilken underbar daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag:)) Hejda som det heter på dataspråk!

Kommentarer
Postat av: mama

Vad fan hände med texten i inlägget???????????

Allt bara flöt ihop....

2011-09-24 @ 13:36:48
Postat av: elin

OOOOOOOOOOOOOOOOHHH EN SÅN UNDERBAAAAAAAAAAAAAAR MORRRRRRRRRRRRRRGOOON!!!! det har min mamma aldrig sjungit för mig när jag legat och sovit så skönt i sängen, typ halv åtta en lördag morgon när man bodde hemma!!! MORR!! haha! dumma festprissar, jag ska slå på dom!! jag och mörtha fikade på lindahls på viberga, det var ganske mysigt och GOTT! :)

2011-09-26 @ 07:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0