Hemma igen.

Hemma i Finspång igen då. En vecka har redan passerat sen vi flyttade hem. Stefan har kommit hem från sjukhuset med en fräschare tjocktarm än innan. Allt gick förvånansvärt bra och jag klarade av att bo alldeles ensam en vecka. Konstigt det där att när man inte är van att sova själv så ska man vakna typ fem gånger på en natt! Varför liksom???? Annars måste jag erkänna att det är ganska så skönt faktiskt att bara rå sig själv och göra som man vill. Inte för att jag är hårt hållen precis;) men ändå. Jag körde typ diskmaskinen en gång på hela veckan. Jag handlade en gång. Jag såg nästan inte på TV. Jag åt frukost och lunch på hotellet. Nu är allt som vanligt igen. TV:n är på 12 tim om dagen. Diskmaskinen körs en gång om dagen osv, men det är bättre att ha sällskap! Det blir en lugn höst i år får se om Herrn orkar hitta på något till sin 55-åriga födelsedag annars får det bli lugnt då med. Nu ska vi åka upp till stugan och se till dom små trattkantarellerna jag och Karin. Hej då på en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0