WWW=Wardag Wampire Work.

Måndag igen då....ännu en dag i paradiset;)
Jobbar kväll ikväll eller rättare sagt: Sitter mest på kontoret och är moraliskt stöd åt vår nya Mathilda som ska provjobba hos oss. Jätteduktig tjej:)
Ikväll blir det spaghetti och köttfärssås, och en av våra lägenhetsinnehavare har just varit här och ätit.
Han sa att min mat var den godaste han hade ätit på resturang:))))))
Det värmer gott om hjärtat! Fick 33 kr i dricks tillochmed!

Idag har man varit och klämt åt tuttarna i Norrköping. Stefan var med för han skulle på återbesök på sjukhuset.
Vi hade lite tid emellan så det blev först en fika på Lindahls eftersom butikerna inte öppnar förrän tio sen gick vi till Dressman...såklart...okej då! Han behöver ju också kläder ibland;)
Det blev både byxor skjortor och en ny rock så nu är herrn klädd för vintern!
Jag fick bara köpa linsvätska hos optiker Persson:/
Ett snabbstopp på Spicy hot på hemvägen blev det med, det vär urlänge sedan jag åt på Spicy!
Igår åt vi pizza det var också urlänge sen! Säkert ett halvår! Smaka bla???? Jaaaa!!!!!

Naääää vad är det jag sitter och tråkar ut er med idag????
Hahahaha jag har faktiskt inget kul att komma med för just nu har det bara varit jobb, äta,sova,titta på Vampire Diaries, titta på Vampire Diaries, titta på Vampire Diaries.....hhahahaha...Jaa vad man kan bli fast i;)))
Eftersom jag sitter på hotellet och bloggar så kan jag inte heller ladda hem några roliga bilder heller för jag vet inte hur man gör det på den här datorn....bäst att låte bli så inte chefen blir skogstokig eftersom jag tryckapåfelknappexperten Marie Söderberg inte är så haj på datorer:/
Annars hade jag lite kuliga bilder uppe på google på klämda tuttar men det kan ni ju själva se på om ni tycker det verkar vara en bra idè:)
Måste ta hit lite fler cd med musik för jag börjar bli trött på Brolle här om kvällarna!
Undrar vad gästerna skulle tycka om typ Uriah Heep eller extrem jazz  på skithög volym?
Snart får man ju börja spela julmusik med Peter jöback och Magnus Karlsson:))) Två julcd som jag aldrig tröttnar på!
Tror jag slutar här innan ni tänker : GÄÄÄSP INTRESSEKLUBBEN ANTECKNAR!
Ska gå in på toan ock klämma några "ungdomsfinnar " på hakan som jag fick efter att ha tryckt i mig en hel frukt och mandel marabo i lördags:((((( Fan att man aldrig lär sig!
Men man får väl vara glad för att man still is young;)
Ha det i mysiga höstmörkret och tänd lite ljus!

Welcome back mr Pack ( Gregory Pack alltså )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0