Sant eller falskt?

Den här kvinnan Agda sågs med den här mannen på en kryssning till Åland förra veckan.
De gick som här tätt omslingrade överallt på båten.
En säker källa har även noterat att Agda åkte hiss ihop med Tony Erwing bland annat.
Agda är känd för att röra sig ihop med kändisar, kanske blir hon nästa Alice Timander vad vet jag.




FOTNOT: För att skydda kvinnans identitet så är namnet Agda påhittat.
Hon heter i verkligheten något helt annat.

SANT ELLER FALSKT? Vad tror ni

Eller så här: I lördags var vi hembjudna till Frank och Jaana . det var en trevlig kväll med god mat och dricka-
Nej men OJJJJ Vad är det jag säger????
MATS och Jaana är det ju förstårs!!!!
Frank...det var ju han på båten ja, men bilden är faktiskt sann.
Dom råkade springa på Frank Andersson där och Tony Erwing och Cecilia hmm vad hon nu heter som är med i Lets dance.
Kul=)

Zorro stortrivs i Jaanas knä....eller?????


Bloody Mary är ett måste när vi träffas=)

Nu har vi bestämt hotell i New York allafall där blir vi i tre dagar sen går färden mot Miami och där stiger vi på M/S Poseia och kryssar i nio nätter bla Mexoco , Honduras och Barbados sen blir vi kvar i Fort Lorendale i tre nätter till innan hemfärd.
Det blir en upplevelse som heter duga!

För er som inte har FB ska jag här visa min hund i sin nya kostym.

Det här är gamla kostymen


Den nya.

Jag hade tänkt lämna in honom till Stinas hundvård den här gången men blev lite snål när jag fick besked om Klassfest.com som hade gått i konkurs och jag hade betalt i 400 kr.
Festen blev inställd och jag blev blåst på pengarna...och många med mig antar jag:(
Smart som jag är så trimmade jag Zorro själv och tjänade på så sätt 300 kr på klassfesten eftersom Stina tar 700kr för en trimmning hehe, det kändes bra allafall=)

Igår var Stef o jag och tittade på köksinventarier på Kristallen som ska auktioneras ut idag, vi behövde en del grejer till hotellet,
Jag fick en mindre chock när vi kom dit...jag fattar verkligen inte hur äckligt och skitigt man får ha på en resturang.
Dom har i princip bara lämnat allt för dagen och gått där ifrån, det vat tillochmed gammalt vatten kvar i värmevagnarna i resturangen med matrester i.
Alla frysar var fulla med mat det var säkert 10 st frysar och 10 st kylar och eftersom jag själv jobbat i kök i alla år så har man ju den "yrkesskadan" att man kollar lite extra på hur det är.
Vad som gör mig mest förbannad är att Sylvia på miljö och hälsa gav mig en avvilkelse på att jag inte datummärkt baconet som jag hade i frysen,,,det var det enda i köttväg som jag hade på hotellet, ca 8 st portions paket med bacon....
Här på Kristallen fanns det HUR mycket mat som helst i alla frysar, jag såg inget som var datummärkt!
Tycker verkligen att miljö och hälsa ska koncentrera sig på dom större resturangerna och inte komma o gnälla på oss som lagar mat till högst 10 pers om dagen, och mitt kök är kliniskt rent jämfört med Kristallens.
Hur som helst, vi lade inget bud på nåt för det mesta av detta gamla skräp kommer att hamna hos Kalle på Sjömansäng!
Fast om någon vill köpa lite billig oxfilè så åk dit o bju vetja kanske kan man få en frys för ett par hundra med fem kg kött i...fast då måste man ju släpa med frysen till tippen såklart..


Avslutar med en bild på Karin som packar i och gör höst i trädgården.
Heja Manadiburde vad dutti du är=)))

NU soffläge en stund sen jobba kväll:/
Be careful out there som han sa i Spanarna på hill street.


































































































































































































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0