Hemma hos...

Mamma....är lik sin mamma....hon städar och hon fixar och hon dammar...eller hur var den sången med Siw malmqvist???
Känner mig som henne allafall ibland;)
Idag har jag städat lyan på Videvägen sen fick jag för mig att ta lite interiör blider medans det var fräscht.
Stef tyckte det var bra ifall det skulle börja brinna eller nåt ur försäkrings synpungt.
Ja..varför inte?
Eftersom inga journalister nånsin kommer att göra hemma hos repotage hos oss så gör jag det själv då!

Hallen






















Ett störande objekt kom in och skulle hacka lök vid köksbordet:(







Lilltoan


Extra rum fungerar som garderob contra stryk och hänga tvättrum.














Eller hur?

Mitt lilla fyllesvin;) Visst är han söt? Ok ni behöver inte kommentera typ: Fyllesvin nr två eller??.....haha






Den här tavlan har jag gjort själv av en gammal ram som jag hittade på hotellvinden.
Karin har textat.


Uteplatsen ser inte så rolig ut än...det är ett kommande projekt!


Från altandörren ser vi upp till Anna o Jörgen dom bor mittemellan träden.
Man ser köksfönstret.


Roliga stenar som jag målat på. Min granne Silja skrattade en halv dag åt dom:)
Hon tycker jag är helknäpp! och det är ju sant förstårs!!

Det blev många bilder på en liten lya men så har jag ju ingen vidvnkelkamera heller.
Nu vet ni som ännu inte varit här hur det ser ut allafalll.

För övrigt är jag lite lack för att jag stukade till foten igen idag när jag var ute och sprang:((((
Det är sååå himla typiskt!!!!
Först flåsar man som en bälg i början, sen när man äntligen fått upp skaplig kondition så får man ont i benen som satan och nu äntligen när det börjar gåöver ja då stukar man fotjävulen!!!!
Men men inte ge upp! Vad kan mer hända????
Mycket antagligen men det skiter jag i för det är kul att springa faktiskt.

Nu ska jag göra mig lite fin för vi ska på middagsbjudning i kväll.
Mer om detta nästa gång.


Ett glas Rosè som just druckits upp:)
Smaka bla???? Jaa.


Puppilull hälsar hahahahahahaha.
Trevlig löddag.
Best regards
Marie.









Kommentarer
Postat av: Nina

Är det videvägens Ernst som sitter i soffan i full fart!?

2011-10-16 @ 18:27:59
Postat av: Eva

Han som sitter i soffan, tillhör han inredningen?

2011-10-17 @ 12:27:06
Postat av: Anonym

Haha Ernst kom visst med två gånger...ja Nina man kan tro att det är en del av inredningen så ofta som han sitter där....

2011-10-17 @ 17:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0