Lite smått o gott.

När 10kgs gäddan och jag gick hem från jobbet idag så funderade jag ut massa kluriga saker som jag tänkte skriva om på bloggen när jag kom hem...
Man hinner fundera mycket på vägen hem mellan Allehotellet och Videvägen.
Det tar ca 45 min att gå när man har 10kgs Gäddan på släptåg! Rätt som det är så blir det tvärstopp och man får ta två steg bakåt eller ut i diket.
Hmm ja kärt barn har många namn som även min lilla hund har=))
Men färden hem gick för långsamt och jag glömde såklart alla roliga saker jag kommit på://
Isället tog jag på mig löparkläderna och gav mig av mot Finntorpet.
Jörgen och jag sprang en sån bra slinga på 5 km runt finntorpet , genom skogen och kom tillbaka ut på Lundalsvägen.
Den rutten går icke att springa nu när det vimlar av älgjägare i skogen...skit också! det stog bilar parkerade överallt på grusvägarna, sen ringde Stefan och sa att det satt en skylt om att älgjakt pågår med lös hund i skogen...
Det blev allafall 4 km och i söndags sprang jag till stugan. Oj vad jag är duktig!!!!
Det värsta är att man får sån j-vla träningsvärk i benen..just nu brinner det på baksidan av mina lår eftersom jag smorde lite för mycket linement där:((

För övrigt känns det lite som om jag fått sex stycken nya män att ta hand om just nu, det ska jag ha hela oktober.
Jag lagar mat åt dom varje dag mån-fre och jag tvättar deras strumpor och kalsonger och städar, bäddar och plockar efter dom.
Skillinaden är att jag ju faktiskt får betalt för allt detta;)
Dom är Engelsmän som är här för att jobba såklart, det är roligt och dom slukar min mat med god aptit.
Idag får dom jordens godaste kålpudding! Låter skrytigt kanske men det är bara dagens sanning haha.
När dom åker hem till England igen så ska dom allafall veta allt vad Svensk husmanskost smakar:)))




På lördag ska vi hem till Mats o Jaana och börja planera för New York / Miami/Caribien..HUHUHUHU vilken trip DET kommer att bli i Januari.
Måste boka div hotell, hyrbil mm.
Det ska bli roligt att bli bortbjuden oxå=)
Det var ett tag sen det hände nåt här på Videvägen...men det har ju sina skäl när Chefen varit på operation.
Förra helgen blev en riktig städarhelg! Vihar rensat källaren och gjort vinter i Bleken.
Jag var så trött i söndags när vi kom hem så jag fastnade framför datorn mellan kl fem till halv tio och såg klart på dom fem siste avsnitten av Vampire diaries...även ifall man är 52 snart så får man se tonårsserier ibland tycker jag;)
Kan man behöva ibland särskilt när det är en sån här snygging med.


RobbieWilliams...Släng dig i väggen hahahahaha
Nu är det Damon Salvatore som gäller! eller hur Eva????;)))
Hej då.



Kommentarer
Postat av: Eva

Jaaaaaaa!!!!! Fy fan va snygg han är!!!!! Pust! Robbie är glömd o nerstoppad för länge sen hahaha. Får man kolla på löjliga vampyrfilmer i våran ålder? Vi skippar gamla filmer på våra ungar och kollar på Damon på longplay i stället hahaha

2011-10-11 @ 19:43:17
Postat av: Mana

HAHAHHAA Ja skit i filmerna från förr, det blir VD avsnitten från förr på blekenkvällen istället! :)

2011-10-11 @ 21:50:24
URL: http://karinkaka.blogg.se/
Postat av: elin

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!! jag är inte bang att kolla på damon en hel kväll iaf!!!!!!!!!!!!

2011-10-12 @ 09:57:32
Postat av: Anonym

Haha jag fattade inte vem gäddan var men när jag insåg att det var Zorro så garvade jag i en kvart!! Haha haha! Nääääääj vi ska vara nostalgiska och kolla på film när vi var små och söta!!

2011-10-12 @ 12:52:08
Postat av: Anonym

Det var jag som kommenterade nyss men mitt namn kom inte med!

2011-10-12 @ 12:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0