Tråksöndag.

Igår hade vi födelsedagsmiddag för Stefan som blivit dubbelfemma;)
Anna och Jörgen var på bröllopsresa i Hasseludden så vi blev en liten skara av dom närmsta.
Sex personer och det blev proppfullt i lilla lyan på Videvägen...
Jag lagade vinnar menun från halv åtta hos mig fast hummersoppa till förrätt.
Är lite trött idag och har ej varit utanför dörra!

Fick ett ryck och började titta i gamla fotoalbum och blev lite nostalgisk.
Här kommer en salig blandning följande.

Tuffa Marie 14 år

Anna mufsbulle:)

Morfar Linus och Pontus

Mormor Olga , syrran och Pontus

Tuffa Eva hahaha. röka på sin komfirmation...

Hella föreställer den lille havsfrun i Köpenhamn=)

Fina BMW-n

Coola Stefan och Kalle Box vid verkstan i centrum

Så festade man på den tiden Mikael,Stefan,Niten och Räven.

Stefan bjuder Pontus på strösocker direkt från sockerskålen...
Notera den fina virkade gubben som hänger i lampan, tror det var Hella som gjorde den till mig:))

Mamma matar TVn med enkronor, vi betalade av den på det sättet.
Det gällde att ha kronor hemma för annars stängdes den av mitt i en film eller nåt.
Det hände rätt ofta och man fick rusa in till grannar och växla osh ha sig.
Herrgud så dumt system!

Älskade hund!

Hella utanför Hellas på Öland (tror jag)

Tänk vad en bil kan väcka gamla minnen...

Rotha retar en svan på Öland.

Ännu en retsticka;) Lelle Lindberg...Han brukade reta gallfeber på Oiva
Mikkonen fast här verkar dom ha kul allafall.

Ännu en gammal bil, min första som jag körde efter att jag fick körkort.
En treväxlad PV


Jag och Magnus Uggla...eller....???

Här är han lite lik Ola Rapace tycker jag.

Jag fyller på div komponenter åt folket på plockbanden på Philips.

Jonny Källgren.

En liten syskonskara. Jag är självklart fulast!

Anna och farfar Pelle.

Anna på sin ettårsdag med tårta runt hela munnen:)



Retliga Anna.

Jonny vill bjuda Anna på knäckemacka.

Nästa lilla mufsbulle, retliga Karin.

Sötis Karin

Anna gör som vanligt narr av sin lillasyster som fattar noll ;)))

Tina pår en puss av Karin.

Karin och Elin nästan som syskon.'

Karin i badet

Midsommarflickor Anna och Lisa Lindberg.

Anna och jag i Pildamsparken i Malmö.

Maria Borg.

Min snygga syster:))

Det här är min absoluta favoritblid hihihi vad söta dom är! Anna och Lina.

BusElin den retligaste av dom alla!!!

Stugan 1985


Här är jag lite söt allafall, har påssjuka här.

Snygg fåtölj!

Min Farfar och Farmor Janne och Greta med lilla barnbarnsbarnet Anna.
Ja det blev lite nostalgi så här på tråksöndagen, synd att alla bilder blir så förstörda med åten.
Nu hoppa in i duschen efter en löpar runda med karin i Grosvads skogen.
Hoppas att jag har bjudit på några skratt med dessa bilder idag.
Kanske kommer fler nån dag:)
Hej.

Kommentarer
Postat av: Eva

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAA!!!!!!! VA ROLIGA BILDER!!!! Måste ha en fototittarkväll hahahaha

2011-10-02 @ 21:04:30
Postat av: karin

HAHAHAHAHAHAHA!!!!! det ser ut som det är jag på bilderna på både dig och pappa!!!! Hahaha

2011-10-03 @ 10:17:02
Postat av: elin

HAHAHAHAHAHAHAHHAAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! vad kul att se alla gamla bilder!! jag ska med på fototittarkvällen!!

2011-10-03 @ 13:51:32
Postat av: Lina

Haha haha!! Fasen vad kul att se alla gamla kort!! Påskkärringarna var snyggast! ;)

2011-10-03 @ 18:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0