Vårkänslor :O

Oh en sådan  skön vinter vi har!!!! Jag fick vårkänslor idag på väg hem från jobbet:)


Här håller syrenen att slå ut.


OooOoo Vet inte vad ni säger men tittar man niga så är det faktiskt Broodway som sopar gatan...
För mig betyder det iallafall vår!!!

Försökte ta en bild på Zorro när han hade ett löv på nosen men det gick inget vidare://



Man kan ju alltid hoppas att våren kommer direkt efter hösten:)))) men säg den glädjen som består..en vacker morgon väcks vi av plogbilen som skrapar och brummar utanför sovrummsfönstret:((
Jag VILL faktiskt inte ha nån snö i år! Jag skiter i alla ungar som vill åka skidor och gud vet vad så det så!
Jag gillar mörkret i november det är mysigt:)
Kanske är det för att jag fyller år i november??? som jag gjorde igår!
Ett smart drag av mig var att ha junta på min födelsedag annars hade jag inte fått dessa fina saker;)


Fina tulpaner redan:)

Liljor som jag älskar:)

Dom här blev väl fina i kökfönstret till jul!
Tack Juntabrudarna.
Nu ska Marie Söderberg 12 år berätta mer vad hon fick i födelsedagspreset.
Av Stef fick jag en pannlampa att ha när jag är ute i mörkret o springer.
Hella hade gjort  detta självportrett;))))


Fick även en penna som namnet Marie  ingraverat på,
men det var så lustigt...hur jag än vred o vände på pennan så stod inte "apa" någonstans....Glömde du det Hella?
Detta är internt mellan mig och Hella !!
Tack så mycket Hella, ska se vilken vind eller källare jag ska sätta upp portrettet på hehe.
Skärbrädorna var bra oxå;))

Imorrn fyller mammas stora år, då blir det kalajs på Storhagsvägen.
Väntar med spänning på mina paket som jag ska få då....förhoppningsvis eftersom jag inga fick igår;)

Nu väntar en runda mot Lundalen inna det blir mörkt, pannlampan får vänta tills en annan kväll;)
Avslutar som vanligt med en sovstil på grabben!
Ha en skön helg!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0