Sandvik

Då har vi kommit hem efter ännu en helg på Sandvik gård. Mammas 70 års present från oss barn och barnbarn.


Nytt för i år var den stora tempereraade utomhuspoolen där vi tillbringade nästan hela lördagen ute i solskenet.



Dom hade även byggt en vedeldad bastu nere vid sjön.
Eva o jag provade den och badade faktiskt två gånger i sjön, det var 10 grader...ja vi doppade oss från badstegen ,även huvudet!!
Annars var allt som  vanligt, vi käkade lunch i våra blå smurfdräkter=)



Efter div massage, bubbelbad och bastu blev man lagom mör och somnade ovaggat till melodifestivalen...

En riktigt lyckad födelsedagspresent för modern. Hon var helnöjd!!



Tack Elin för att du gillar min blogg=) Sånt värmer och sporrar mig att skriva även ifall det inte blir så ofta...
Särskilt nu när vi bor i Seg-Bleken...men det ska bli bättre nu när jag ska bli med en HTC Disirie surfmobil hoppas jag allafall... eller så kommer jag svära och göra livert surt för Anna o Karin ifall jag inte kommer att fatta nåt:(
Detta får bli det sista för ikväll eftersom jag är så himla trött som man blir utav en helg på Sandvik:)

God natt:)

Kommentarer
Postat av: nina

Vem är Mamman av dessa 3 tjejer!

2011-05-15 @ 21:40:09
Postat av: Anonym

Vem är Mamman av dessa 3 tjejer!

2011-05-15 @ 21:41:43
Postat av: Nina

Vem är Mamman av dessa 3 tjejer!

2011-05-15 @ 21:43:37
Postat av: Helena

Åhhh, vad härligt det ser ut. Förstår att modern var nöjd. Kram.

2011-05-16 @ 07:44:47
Postat av: elin

hihi! varsågod! :) jag har också en htc!! incredible s, jag fattar ingenting, den är skitsvår, haha! nästa år ska jag bada 1e jan så jag är först!!! haha! elin

2011-05-16 @ 21:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0