Att vara sjuk:(

I lördags åkte vi ut till stugan för att nu är det dax att plantera om pelargonerna som har stått i friggeboden och vilat över vintern.
Stefan fick skotta en gång så vi kom in i friggen och hjälptes åt att bära ner alla till uterummet.
Efter det röjde vi undan allt bråte efter bygget och jag dammsög mellan golvspringorna bort gammalt sågspån, spikar, skruvar och små sönderklippta elkabelbitar.
Eftersom det meste satt fast så var jag tvungen att peta upp allt med en spackelspade först.
Det hela tog sina timmar...men när allt var färdigt åt vi lunch där ute i värmen och lyssnade på halv storm utanför.
Jag konstaterade att det bygget kommer att bli det bästa vi gjort där ute!!!
När vi åkte hem var klockan bara halv två...Oj vad vi hade hunnit med mycket.
Forfarande i gasen satte jag igång att måla lite blomlådor och div annat.
När jag var klar med det var det fortfarande så soligt ute så jag tänkte att en långprommenad med Zorka skulle sitta fint=)
Ringde till Karin och gick dit och tog en fika, började känna mig lite skum i kroppen....
Anna kom oxå så jag fick åka med henne hem. Stefan hade besök av grannen på en bärs och jag
hade bestämt att jag skulle laga lite Thaimat så det gjorgde jag. Fortfarande lyssnade jag inte på kroppens signaler...
So far so good......efter maten skulle jag peta bort en köttbit mellan tändena och det resulterade i att hela lagningen gick åt H-vete IGEN:(( Jag hade ju lagat tanden den 20 dec förra året!!!!
Nu började jag känna mig riktigt dålig, kollade lite på melodifestivalen gick sedan ner en våning och lät gubsen sitta själva och tjata med varandra...
Börjar fundera på att jag kanske har en släng av ADHD som Jörgen säger;)
Att man bara törs säga det till sin blivande GTS....



Bjuder på den här bilden idag för man FÅR vara så här ful när man är sjuk;))

Konstgt nog kan jag inte vara still då heller för man måste ju ta lite medicin emellanåt och då piggnar man till lite och måst hitta på nåt.



Här är en annan uttråkad individ.

Här kommer en bild på råbiffen från i fredags=)

Den blev mycket god!!

Ja men du ska väl krya på dig Marie så du kan börja ta tag i dina projekt snart!!
Ja tack=) Ska ta en Tiffy och kypa ner i bingen en stund.
god natt.


Kommentarer
Postat av: Nina

Men det är ju inte underligt att du är sjuk,RÅBIFF kan ju vem som helst bli dålig av:)Krya på dig kram Nina

2011-03-07 @ 17:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0