Midsommarafton med smör ost o sill:)

Förra veckan ringde en snubbe på min mobil och sa: Hej jag heter Matthias och ringer från Vattenhuset.
Jaha sa jag och tänkte jag vad vill han nu sälja:/
Jo sa han, Du har ju inte anmält dina barn till simskolan ännu och jag undrar ifall du vill ha dom sista platserna?
???????????????? :O :O :O :O
Jag förklarade för honom att mina barn redan kan simma eftersom dom är snart 32 samt 26 är gamla....
Oj då har jag nog ringt till fel nummer sa han.
Det har du sa jag och vi lade på.
Men sen idag fick jag ett sms från Vattenhuset där det stod : Glöm ej att det inte är någon simträning i helgen. Trevlig Midsommar.
Ja..Anna o Karin ifall ni läser detta så vet ni !!!!!!!!!!!
Hahaha vad roligt det kan bli

På tal om Midsommar...undrar om det blir sill inne eller ute eller ut och in mellan skurarna???
Fortfarande går man och väntar på sommaren som försvann...halva allafall.men det är lika tråkigt för alla. Ja dom som är väderberoende som jag allafall !!!!!!!


NNAAAEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



JJAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!

Så ska det se ut!!
Vi har varjefall varit och handlat idag på lunchen innan alla andra midsommar handlare ska ut och trängas i affärerna, Gud så skönt.
Jag sa till Stef att vi kanska skulle göra någon god drink. Glöm det sa han..Du vet väl vad Jaana och jag vill ha? och sen slängde han ner fyra liter tomatjuice och en knippa selleri i kundvagnen...
Haha det blir nog lite annat oxå typ saft , lättöl, mjölk osv....
Förresten vad korthårig jag var på bilden från förra midsommar! Riktigt ful är jag faktiskt på bilden...
Tur att man är snygg i verkligheten hahaha
Hur som helst blir det midsommar i vilket fall och sen går det åt mörkare tider igen =)
Det är nog bara jag som tycker det är skönt...jag gillar inte att gå o lägga mig när solen skiner, sen är det ju så mysigt när man får börja tända små lyktor på kvällarna, det kan man ju i och för sig nu med men dom syns ju inte.
För er som har Facebook har ju redan sett min cementspegel men jag visar väl den här oxå=)

Lite stolt är jag faktiskt=)
Vecka 31 när Karin har semester ska vi gjuta massor med saker, då får Stefan ladda tombolan ;))

Nu blir det till att baka cheescake som vi ska ha till helgen med bubbar till mmmmums.
Imorgon ska jag till US i Linköping med mitt konstiga öga, får se om dom hittar nåt, hoppas det.
För övrigt en J..la dag att göra synundersökning på.
Ha en skön Midsommar.


Kommentarer
Postat av: elin

HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA!!!!!! men jag tycker att det är bäst att du skickar iväg dom där fulungarna på simskola, man vet ju aldrig med dom!! :D Vet du vad jag längtar efter mai, men som jag knappt törs viska fram?? juuuuuuuulen!!! :D älskar också att tända ljus och mysa när det är mörkt ute!! och sen får vi ju en fin julklapp också i år! hihi! puss och kram elin

2011-06-23 @ 08:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0