Kroppattack.

Håller just på att attakera  fettokroppen med proteiner.
En diet som ska göra mig smal och smärt på kort tid..... Jaha jojobantning tänker ni!!!
Kanske det är vad vet jag men ska prova allafall.
Alltså: man äter bara protein i en till sju dagar, jag kommer nog bara att klara tre annars blir jag nog vegeterian på kuppen.
Man bestämmer alltså själv beroende på hur mycket man vill gå ner i vikt.
Sen lägger man till grönsaker stegvis sedan lite annat och till slut när man nått sin målvikt ska man kunna äta allt som vanligt förutom att man har en proteindag i veckan i resten av sitt liv. Det för att man ska behålla vikten.
Får se hur det blir med den saken......
Till det måste man ju motionera såklart och dricka mycket vatten osv.
Stefan är oxå med fast han vill inte äta fläskkotlett till frukost på jobbet så därför fuskar han med en fullkorns smögås då :)
Det värsta är kvällarna...då är man ju så himla sugen på allt möjligt fast det löser vi med att gå och lägga oss halv åtta hahaha.
Ifall ni undrar heter dieten Dukan, går att googla på den.

Förra veckan skulle lillbilen besiktas.

Lillfjutten kommer att gå till handlingarna:(( För mycket rost att laga.
Funderar på att köpa en elcykel istället, måste vara skönt när man ska uppför stenstorpsbackarna!
Fast det rimmar lite illa med tanke på motionen.....
Sen har jag ingenstans att göra av Zorro, har provat att sätta han i en cykelkorg en gång men han hoppar ur så fort han får en chans.
Nej..en bil får det bli! en lite nyare lillbil till mig:=)

I lördags skulle jag laga Som Tam ( Thailändsk papayasallad)
Anna ville oxå ha, ok sa jag ni kan väl komma då så blaskar vi lite Thaikäk....Ryktet spred sig till Gröna vägen och vips så var vi sex personer i vårn lilla lya, det var precis vad lyan tyade....



Karin brun och fin nyss hemkommen från Thailand.
Anna: du är oxå fin.

 Gott gott blev det.
Vi tittade på melodifestivalen och konstaterade att ingen låt var bra. Kanske Sanna Nilsen var lite bra!

Idag ska Jag o Jögga ta tag i våra projekt som aldrig vill bli färdiga.
Jag är förresten värdelös på att skära ut schabloner:((  Tur att det finns en expert på detta område som heter Jörgen:))
JAG VILL HA EN JÄRNSÄNG!!!!! också och ett gammalt sktivbord som jag ( eller nån annan) ska såga av lite på benen och ha till soffbord.
Men Anna säger att vi måste "leka" färdigt med det vi har innan vi börjar med nåt nytt. hehe.
Hon har väl rätt antar jag....

Nehe...om jag skulle ta och laga till lite kött till middag då????
Ser man ju fram emot INTE!
Men som ordspråket säger: Ska man bli fin så får man lida pin!!!!
Hör av mig om ett par kilon.
På lördag är det fest, då blir det synda som gäller. hehehe.


Kommentarer
Postat av: Anna

Tack mama! fast fan vad blek jag ser ut bredvid ungen!!!

2011-02-15 @ 18:23:47
Postat av: Nettan

Det blir fläskkotletter på måndag.. hehe

2011-02-16 @ 19:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0