Ingen hejd på bloggandet...

Folk som säger att man är helgalkoholist om man måste dricka vin då, ok då är jag en sån!
Jag är inte bara helgalkoholist utan även godisholist , jordnötsholist, pomfrites o gräddsåsholist!
Vet inte om det är negativt men är man 52 år och har överlevt hittils så....
Sitter just nu med en kopp kaffe och en torr "dammsugare" som jag hittade i skafferiet;)
Det är som att man sugs  som typ slime in i skafferiet på fredagarna när man kommer hem från jobbet och bara MÅSTE ha nåt gott!


Blev sugen på lövbiff o pomme ikväll och vitlöksmör mmm vad göttisch.
Typisk 70-tals fredagsmat:)
Lagom lättlagat en fradagskväll när man är litte trött och inte orkar dra på med värsta trerätters..
Ett par glas rött(oss helgalkisar emellan) sen är man fin och somnar till Idpl i soffhörnet;)
Nej vars!!! måste kolla på hela programmet ikväll.
Hoppas på Amanda!! Skulle va skoj om en tjej vinner för en gångs skull!
Fast Robin är oxå jättebra.

Stefan fick förresten ett jättefint badlakan av Siemens i julklapp med bilden på slottet som den där flickan ritade.
Ska jag ha med på båten till Caribien och ligga o spänna med höhö.
Jaana ska väl oxå ta med sitt förstår jag.
Märk väl hur jag säger mitt och Jaanas badlakan....fast det är våra gubbar som fått dom haha, men det är ju så:
Allt som är ditt är mitt osv.
I sommar ligger väl var och varannan i sjöarna bortikring med dessa badlakan...det är ju några stycken som fått samma!!!
Förresten har jag fått om bakfoten det där med antal nätter på båten....det var visst "bara" sju nätter till havs:/
Jag som trott nio hela tiden...Hmm..det där med räkning har aldrig varit min bästa sida men jag vet allafall att vi ska vara i New York i tre dagar och sen i Miami i tre dagar...eller??? Hur var det nu Jaana???
WTF Jag ska ju allafall till Caribien som jag vet, och det är ju det väsentliga;)

Nu iväg till min favoritaffär ICA Hårstorp och handla in div matvaror inföt helgen, ska som sagt ha lite sköj med Lena o Babsan i Blektorpet i morgon, det blir Ernsts lerpottasill , köttbullar, prinskorv, knäckebröd men västerbottenost och saffranspannkaka. Till det ja....lite alkoholhaltiga drycker förstårs;))))
Härligt:)

Tack ska ni ha, trevlig helg, välkommen åter! som vi säger på Allè Hotell till våra gäster.

Bleken december 2009

Vems nos kan detta vara?????



Kommentarer
Postat av: Jaana

nu är vi i fas och nätterna är de samma. 7 nätter o 8 dagar

2011-12-11 @ 01:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0