Inte helt ok.

Har nyss kommit hem från Hotellet med hår på hela munnen!!!
Inget bra att sätta på sig lypsyl när man ska gå i medvind://
Jag känner mig inte värst kry idag , har bara varit och lagat lutfisk fill gubbsen sen gick jag hem.
Var hos tandhyginisten Murira igår och gjorde lite "julstädning" bland tänderna.
Munira: Använder du tandråden?
Jag: Jaa då !
Munira: Hur ofta då?
Ehh...var tredje dag ungefär ljög jag fast i själva verket blir det väl någon gång ibland när man har knaprat i sig typ revbenspjäll eller annat som fastnar mellan tänderna..
Munira: Du måste använda tandtråd VARJE dag helst!
Ok  jag ska bättra mig satt jag o sa som om jag vore åtta år och inte förstod bättre än att det är för min egen skull hon säger det!
Jag SKA faktiskt bättra mig för nu har jag köpt bäde tandtråd och flaskborste av Munira:)
Blev lite lätt illamående efter att ha legat och svalt mitt eget blod osv. BLÄK:(((
Efter tandläkaren blev det jobba några timmar för att sedan gå till Karin och "Julstäda " lite i skallen, det blev klipp och färg och inköp av en ny locktång:) Sen hade man bränt ca 2000 pix den dagen!
Det kostar att ligga på topp;)
Imorgon ska jag gå till Viktoria Höög för första gången och knäcka ryggen aj aj.
Helèn har gjort vad hon har kunnat med att massera min rygg men jag blir inte bättre:(
Så då får vi pröva någe nytt.

Nej fy för den lede vad jag mår dåligt faktiskt, fasen också, vill inte bli sjuk!!!!
Ska gå ner i bingen ett tag och vila upp mig:)
Krya på mig då! Ja tack!

Si si beeen sa Zorka och spydde tre gånger i fåtöljen på hotellet efter han hade ätit upp det här benet:(
No more bone for Mr Zorro Söderberg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0