Favorit i repris.

Det är roligt när nya traditioner skapas!
Som denna tradition, julmys i Bleken Lena, Barbro och jag.
Vi träffas inte så ofta men är desto roligare när vi gör det=) Man har ju desto mer att prata om då.
Denna gång hoppade vi över div julpyssel och tillverkning av julgodis och hade desto mer tid att dricka glögg och äta mat, efterrätt och godis...känner mig fortfarande mätt!
Såklart blev vi nostalgiska och började spela gamla låtar från förr på spotify. Det är inte klokt vad gamla låtar kan väcka minnen till liv:)



Var ute och fotade lite imorse ,månen var jättestor.

Svårt att tänka sig att det är 11 december idag...

Idag blir det inget annat än soffhäng! Är lite trött idag..
Imorgon stundar en ny spännande vecka med Tandhygenistbesök samt klipp och färgning hos Karin:)
På torsdag blir det Juljunta hemma hos Erika i deras nya hus=) Ser jag verkligen fram emot!
Kommer att bli lite "avis" oxå tror jag på div kakelugnar och annat :P
Ska nu kolla på Så mycket bättre sista avsnittet som jag missade igår.
Till det: Saffranspannkaka med vispgrädde och sylt;)
Ha en supersnajsig söndag!!


God trea advent!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0