Det sjunger på sista versen.

Nu är det endast två dagar kvar på 2011. Förra året firade Stef o Jag in nya året på Bangkoks flygplats fast då var redan deras firande över eftersom det var morgon där då.
Vi kom fram till ett jäng bakfulla Svenskar på Manouts House i Rayong sisådär( halv tre på natten för oss) och sisådär halv tio på morgonen.
Men det gjorde absolut inget för där var varmt och skönt:)
Denna Nyårsafton är vi hemma med goda vänner men om sisådär två veckor då är vi i värmens land igen:)))

Det har varit en bra Jul allafall, vi firade aftonen hos Karin och Ola och nytt för i år var att Olas föräldrar och mormor var med. Det var mycket trevligt!


Karin är en Fena på att få till dukningen!

Så här ser det ut nu i mitt gamla hus, fast fåtöljen till höger hör inte dit egentligen..det är extra sittplats.
Gamla hotellfåtöljerna som är bra att ha vid såna här tillfällen:)

Ännu en fulfåtölj..men granen är fin!

Måggen och Stef, Zorrotiggisen;)

Karin och Mågg nr två;) Hemmansägarna!

Barbro med Zorro och Jaffa.

Olas mormor Gunnel, Stef och Halva Greger.

Anna är hungrig! väntar på att resten av maten ska komma fram...

Lite senare på kvällen kom Äggtoddyn fram.

Vet inte vad det var i den toddyn men Jörgen fick lust att spela luftgitarr för sin Svärfar efter det:)
Som ni ser är Stef måttligt road....

Där fick vi med Greger på bild oxå;)
Själv är jag fotograf som vanligt och syns inte...
Lite senare på kvällen kom även Olas bror Petter med sin flickvän , han är en rolig prick som fick alla att skratta, ja som sagt det var en rolig Julafton.

Igår var Anna , Karin o jag och hälsade på Elin , Staffan och lilla Ebbe.
Det var kul att äntligen få se den lille, han är så himla näpen och söt och redan tre veckor gammal.

Idag har jag varit ledig och städat hemma, får se om vi kan hålla lyan fräch till på Lördag när våra Nyårsgäster kommer..
Mer om det nästa år.
Gott nytt år önskar Majsan.













Kommentarer
Postat av: Nina

Gott nytt år Majsan!önskar mimimajs!(Ta mig med på semestern,jag kan bo på balkongen Snääääääääääällllllaaaaaaa)

2011-12-29 @ 21:32:59
Postat av: elin

Det var mys att ni kom och att ni fick träffa lilla Ebbe!!!!! Kram

2011-12-29 @ 21:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0