4 Advent.



Så var fjärde ljuset tänt!
Lika ofattbart som vanligt.

Igår lagade vi lite julgodis jag och flickorna.
Det blev knäck och Rocky road från Leila bakar.


Ser ut som värsta sörjan :/ men det är mycket mumma i denna!!!
Mash mallows, jordnötter, dumlekolor, pistagenötter och massor av choklad. Gött!!
Knäcken tog hela 4 1/2 timma innan den var stelnad så detta tog hela lördagen.
När jag kom hem beställde vi home delivery Pizza från Babylon. Smidigt värre!

Idag  trotsade jag vädret och tog  en och en halvtimmas powerwalk runt byn. Får inte löpträna för min Naprapat just nu, det är inte kul:( men måste bli bra i ryggen först!
Vi lagade Regnbågeforell till lunch med vitt vin och grädde i såsen mmmmm

Tack för den lunchen Lena och Lelle Nilzèn =)
Har suttit och kollat på fartyg i hårt väder på You tube en timma efter maten, en sak som fascinerar mig på något sätt.
Vi ska ju snart ut på kryssning i Caribien och då är det ju "jättebra" att man är förberedd...
Ska kolla på lite flygplanskrasher sen oxå eftersom vi  även ska flyga en del innan.
En annan sak som är kul att kolla på You tube är hundar som morrar och visar tänderna hahahaha.
Jag fattar inte varför det är sååå himla kul men det är det!!
[email protected]

I torsdags hade vi Juljunta hemma hos Erika i deras nya hus i Regna.



Eva sitter och drömmer om en egen glasveranda;)


[email protected] haha

Närmast följer några bilder från [email protected].
Är så avis på hennes blick för att få ihop det!





Ser fram emot nästa besök när dom kommit i ordning ordentligt:)

Nu ska jag förbereda mig för att ta hand om Zorka efter prommenad med husse för idag är det snöklumpar på tassarna som måste duschas bort :(
Skitsnö!!!
Sen var det inte mera med den helgen..väntar med spänning på vem som vinner Allt för Sverige ikväll.
Imorgon blir det Julmat på Hotellet för gubbsen:)
Dom ska få avnjuta min goda Jansson och mina suveräna köttbullar mm...
[email protected]!
Får se om det blir nåt mer inlägg innan jul, beror på hur bizzy jag är i veckan...ni vet ju hur det är!!!!!


Här är en bizzy person fast glad ändå;)
Får väl åka till Bergslagsblomster om jag vill se henne innan fredag!

En annan bizzy person dessa dagar.
Min julklapp från juntan;)

En Obizzy individ;)
Ha en bra förjulsvecka! Ta det lugnt det blir jul ändå!
Ser fram mot dan före dopparedan då jag ska få träffa Ebbe:)) och dom andra med förstårs!
Då blir det Varmkon hos Berta i Stan=)))))
Kram Majsan!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0