Mamspah.

Imorse var jag hos Helén och gjorde zonterapi...det gjorde jävulskt ont ajaj.
Efteråt gick jag tillbaka till hotellet, plockade in frullen sen gick jag hem!! Är helt slut efter den behandlingen så jag hoppas det gjorde nytta.



Jag ska faktiskt jobba ikväll så det var därför jag kunde unna mig att gå hem en stund.
Ska försöka att bara ta det lugnt idag (om det går)


Imorgon fyller Anna år då ska vi ha lite middag för henne (och mig själv som fyllde igår)
Grattis i efterskott Marie:))
Tack!!!!
Hur känns det att fylla 51 år????
Jo vars....En är väl int en Charls Chapling längre som han sa Lars Ekborg!!!

Mina snälla barn som tänker på sin GTM= gamlatantmamma hade fixat en sådan fin present till mig igår.
Jag skulle gå på MAMSPAH på Gröna vägen 9.
När jag kom dit möttes jag av två spahteraupter (stavas det så?) som hade klätt sig i svarta byxor och vit t-shirt med svart väst.
Jag fick ta på mig ett par tofflor och en badrock sen gå upp till behandlingsrummet som var fixat med tända ljus och lugn musik.
Det blev helkroppsmassage, ögonbrynsplock och färgning.
Jag höll nästan på att somna av alla fyra händer som masserade samtidigt.
Efter det fick jag gå till badrummet och lägga mig i en skön fåtöjl och sen blev det fotbad , fotmassage, hårtvättning, inpackning, ansiktsmask och ansiktsmassage.
En behandling på ca två timmar.
Efter en kaffe latte och chokladmuffins raglade jag hemmåt.
Sen kom en kompis Ewa Bodin och grattade mig lite, vi fikade och babblade till halv åtta.
Jag stöp i säng kl åtta:))



Tack så mycket mina påhittiga små flickor det var mycket uppskattat.
Hoppas på favorit i repris nästa år!
Kanske ska tillägga att jag även fick en jättefin klocka.
Förresten så är det nog inte undra på att man känner sig lite trött och mör idag efter all omhändertagande igår och zonterapi idag.....

Då var det fredag imorgon igen då...!!!
Ojojoj vart tar veckorna vägen??? den ständiga frasen.
Eller den här: Det är bara måndag och fredag.
Jag är varjefall sugen på att ta fram adventljusstaken nu, men fär väl tåla mig ett tag till.
Har smygit upp ett litet arrangemang med lysen i på uteplatsen.



Hade inte hunnit sätta i ljusen på bilden men nu lyser den så fint på kvällen.

Imorse när jag gick till jobbet fick jag syn på det första smaklösa ljusuppsättningen i en trädgård....
Jag kan för mitt liv inte begripa att folk tycker det är fint att slänga upp en massa lysen som inramar hela huset.
Naee..Jag säger som Nettan: Folk som inte begriper hur man ska sätta upp sina ljus på rätt sätt borde inte få fira jul!!!! Hahaha den är SÅÅ himla bra:)))
Man kan ju alltid ta med sig en avbitartång när man går ut på kvällen hihihi
Tur att smaken är som baken!! Och att det bara är några få (än så länge) som sätter upp sina hysteriska blinkande och kulörta lampor.

Nu måste jag ta mig i kragen och gå ut med min lilla hund.





Haha. den var riktigt dålig;((

Avslutar idag med en bild på prinsen från Afghanistan Zorrhammed.



Ha det så bra i höstmörkret och tänk på att jag kanske smyger omkring med avbitartången om kvällen.
Hahha Det var äkta som farsgubben brukar säga.
Hej då från Marie 51 tår.

Kommentarer
Postat av: Nettan

Vilken härlig födelsedagspresent.. blir en smula avundsjuk. Grattis igen på födelsedagen! Kram

2010-11-18 @ 17:25:31
Postat av: Anonym

Han ser lite trött ut prinsen,har han många fruar att sätta på (scharletter)

2010-11-19 @ 08:22:32
Postat av: Erika

Säger bara Avens....Kram på dig!

2010-11-19 @ 11:10:23
Postat av: Helena

Åh...det låter som du haft en helt underbar dag. Blir avundsjuk ju. Kram

2010-11-19 @ 17:19:13
Postat av: nina

jaha,man måste skriva namn också!Men det var jag som skrev om på sättar prinsen.

2010-11-24 @ 14:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0