Simsalabim:D Och det fanns kvar....

Ojojoj,,,,vilket jobb vi gjort på hotte eller håller på med snarare.
Vi fick för oss att göra en liten "ansiktslyftning" i receptionen innan öppet hus i december.
Så igår satte vi igång ( vi har ju bara helgen på oss liksom eftersom gästerna kommer på söndag kväll) jag hade dessutom frukosten så kl 4.45 ringde klockan , efter 11 tim var vi klara med första strykningen med färg. Först tänkte vi spara bården för att göra det lite lättare men det såg inte klokt ut..så det blev lite extra jobb med att få bort den.
Har precis kommit hem efter andra strykningen , blev ett fem timmars pass idag.
Imorgon ska allt tillbaka, hyllor tavlor mm.
Tänkte att jag skulle städat lite hemma idag men skiter i det!!! måste ju blogga för tusan haha.
Stefan tyckte i morse att det var lite smutsigt i tvättställen....hmm...när HAN tycker det då ÄR det smutsigt. hihi
Han får väl ta trasan o torka av sen
 Karin var nyss här och hittade ett stycke som hade försvunnet, konstigt....får se om jag kommer ihåg.
Jo jag var hos syster Berta förra söndagen och vi gjorde stan på förm sen åkte vi till gårdeby och hälsade på Elin o Staffan.
Jag ville hälsa på Bulten deras kattunge, han är skit tuff. Har redan fångat tre möss som han ätit upp samt jagat bort grannens gammelkatt från deras tomt, trots att han bara är fyra månader.



Ivar var hungrig. Eva hade för säkerhets skull tagit på honom munkorgen.
Bulten brydde sig inte.



Haha. Stackars Ivar som inte får äta upp Bulten.

Det var ganska häftigt att se en liten kattunge omringad av två storpudlar och deras egen Labrador Yum Yum (som han avänder som snuttefilt på nätterna.) och bara låg kvar i soffan och tittade på dom. hihi

Här om morgonen när man vaknade upp av all snö som kommit blev jag omkörd av Anna som tydligen hade varit sen på morgonen och inte hittat s varken skrapa eller borste.


När jag plöjt vidare uppenbarade sig denna skapelse.



Haha :) Ibland kan det vara lite roligt att vakna upp till snö!

Nu till att göra sig klar till en helkväll hos Mats o Jaana. Ser vi fram emot.

Tervetoala som man säger på finska.
Hej då från mej;-D


Kommentarer
Postat av: elin

hihihihihihihi! vad söt han är bulten! :) ja, visst är det synd om ivar som inte får nagga lite på bulten! hihihihihi!

2010-11-15 @ 21:08:50
Postat av: Nettan

Kollade Annas bloggbilder, det blev jättefint på hotellet. Blir snyggt med de nya fåtöljerna..

2010-11-16 @ 18:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0