En liten förblogg....

Ja ja ja....Jag vet att jag är dålig på att blogga!!!!
Men har tyvärr idètorka i huvudet just nu och kan inte komma på nåt att skriva om ;-)
Fast det kanske kommer av sig sjävt om jag bara börjar.
Satt just och funderade på vad jag skulle köpa till farsan på fars dag???? Tänkte som vanligt köpa en bok men igår berättade han att han köpt en hel kasse med böcker på återvinningen för tio kronor....
Så det var bara att tänka om då haha.
Får väl bli det gamla vanliga då: ett par tofflor eller strumpor eller några trisslotter!!!
Nääeeee vad tråkigt!!! Tror jag köper en stor skål och fyller med godis, det vet jag att han gillar!!!
Karin hade samma problem när vi var på centrum och handlade i onsdags, vi var inne på Home for you och där hade dom små hjärtan i sten som det stod ÄLSKADE PAPPA på... Ett sånt här skulle nog inte bli så där jätte uppskattat till min pappa....
Vi kunde se honom framför oss när han öppnade paketet och sa: JAHA.....får jag fler hårda och dyra paket?? Hahaha.

Imorgon ska vi måla om i receptionen, lite ansktslyft tillsvidare, mäste gå o lägga mig nu, ska ha frukosten imorgon.
Dvs upp kvart i fem. Ska bara ta en lite glögg först.
Återkommer snart.
Natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0