Värmerekord?

Idag måste det ändå vara årets varmaste dag???
Har hängt upp mörka filtar för alla fönster och stängt igen alla dörrar o fönster, nyss varit i o badat, är lika varm ändå!!
Men....inte klaga på värmen! nu har jag fått så jag är mer än nöjd. Jag gillart!!!!!
Ibland känns det som lite pensionärsvarning på Stef och mig. JO...just nu jobbar vi halva dagar, hotellet går lite på halvfart och Stefan "jobbar" hemifrån 4 tim.
Vi kommer hem, käkar lunch, Stefan kollar på hem till gården, jag lyssnar på p1 sommarpratare....hahaha vilket vardagslunk va? Ibland kan det tillockmed bli en liten middagslur. men skönt är det.
Igår var det så himla fint när solen gick ner på kvällningen, då vill man aldrig att sommaren ska ta slut.



Snart kommer Nettan och Jonas ut o badar.
Har gjort en smarrig jordgubb-rabarberpaj till fika.
Hej

Kommentarer
Postat av: Mana

Ja du lever verkligen det sköna livet du morsan! Fin bild

2010-07-13 @ 16:28:56
Postat av: Nettan

Tackar för senast, pajen var mycket god!

2010-07-18 @ 13:57:55
Postat av: jaana merovuo

att du orkar med internet. Men det är jag glad för så jag kan hålla koll på dig.

2010-07-19 @ 13:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0