Skaparglädje

Min sega dator eller sega internet vill säga gör att jag drar mig lite för att blogga.
Det är ju inget roligt om man inte kan lägga ut lite bilder oxå, och det är dom som tar lång tid att ladda ner.
Ska prova att ladda lite från mobilen.
Kommer här



Karin och jag var i skapartagen och gjorde fina skålar och krukor i cement, det är jätteroligt.
Förra året gjorde vi fågelbad av rabarberblad.
Nästa gång kommer det bli tavlor, sen har man väl hela trädgården full av cementattrialjer.
Jag blir alltid så där när något är så himla roligt, då sätter j,ag igång och massproduserar grejer sen är det så himla tråkigt att jag aldrig mera vill görat.
Tex när jag började brodera en sommar och gjorde typ inget annat. Stef var dödstrött på mig, eller när jag kommer i målartagen, DÅ finns det ingen hejd påna  haha.

Som sagt var vi ju och hälsade på Elin i hennes och Staffans fina hus i Gårdeby.
Här är hon stolta hemmansägarinnan.


Slapphögarna Torsten Sigge och Hasse....är inte så himla gulliga jämt som dom ser ut.
Mamma var inte glad förra veckan: hon tyckte att det luktade så illa från soptunnan i värmen så hon var tvungen att stänga dörren på kvällen när dom skulle se på tv...då blev lukten ännu värre. då började dom ana.....dom har varit med förr alltså. Så det var bara att ta fram ficklampan och börja söka i hörnen.
Under en byrå i hallen låg en äcklig uppsvälld död råtta uuuäääähhh.
Så kan det gå när man har katt haha.



Här är ett annat litet djur som hll på att bita mig i tån när jag skulle bada häromdagen, den ska jag nog fånga och tugga i mig när han blivit lite större!!! Kanske med en liten snaps till??



Den här lilla sötisen då??



Avslutar med en underbar bild. eller hur??!!

Nu ska jag göra mig klar för Kråkedy.
Nina o jag ska ha en väldigt kul kväll ihop.
Forsättning på den följer nog.
På återseende.

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej!



Supersnygg skål, hur gjorde du mönstret? Jag blir enormt tacksam om du svarar via mail :)



/Emma

2012-06-10 @ 17:30:34
URL: http://villemo.com/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0