Årliga besöket på smultronstället

Denna nya värld av kablar, mobilladdare, fjärrkontroller osv osv......skulle ladda in lite bilder från mobilen som jag tog igår...och då var ju förstårs kabeln till mobilen hemma på grosvad!! TYPISKT tänk om alla laddare och kablar till kameror och mobiler kunda vara samma, vad enkelt allt skulle bli då. Ett Ilandsproblem kanske???
Hur som helst så hade vi en trevlig utflykt igår. Jag Karin Syrran och Lina åkte och hälsade på Elin i hennes fina hus i Gårdeby, sedan drog vi och käkade glass i Sörping, stod säkert 40 min i kö i solgasset.....men vad f gör man inte för en smarrig lingonglass med vaniljsås toppad med grädde? frisk och god var den.
Sen gick vi en sväng på stan , Karin var jobbig och skulle promt in i en blomsteraffär....(precis som om hon inte får nog av blommor på jobbet) haha.
Jag hittade ett fint armband så det var ju bra.
Idag har Stef o jag varit i N-köp och köpt ett nytt kylskåp till Stugan i värmen, passade på att äta thaibuffe på Butängen. Smarrigt!!! Sitter o väntar på att Karin o Ola ska komma hit och hjälpa till och bära av det från släpkärran, jag och min klena rygg klarar ju inte det såklart.
Vill inte verka tjatig alltså men GUUUUD vad varmt och skönt det är i sjön!! var nyss i och badade, det var bara jag och Bleken, har det oförskämt bra just nu, fast det är jag värd!!!!
Nu tar jag en klunk sangria med apelsin och is. gött
Om ni vill se bilder från igår får ni väl kolla in karikaka.blogg.se då.
Hej

Kommentarer
Postat av: Anna

Bra mamamama! Du har den snyggaste bloggen! :D

2010-07-17 @ 10:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0