Jobb och fritid.

Har nyss kommit hem efter en hund promenad i 15 minus...ett glas rött smakade bra nu:)
Njuter av att det äntligen blev fredag, försökte lägga mig en stund för att sova efter jobbet men är för mycket uppe i varv...
Det är mycket som händer just nu på hotellet.
Jag håller på och lär upp två nya tjejer som ska börja jobba hos oss samt att vi renoverar bastudelen och en ventilations firma som har varit i köket och trängts med oss, borrat hål överallt och dragit nya ventilationsrör.
För tredje gången fick vi städa hela köket som är fullt av tageldamm.
Allt detta plus fullbokat hotell och Anna sjukskriven.....
Blir lite rörigt då!!!



Ser inte så kul ut än men det går frammåt-
Jörgen och jag var på K-Rauta och lastade Hondan med 500 kg kakel i onsdags med och lastade ur allt i kylan hungriga o trötta var vi!!!! Tur att vi hade mat från Spicy Hot i bilen som låg o väntade och doftade så gott annars hade vi nog inte orkat.
Dom nya fåtöljerna kom i fredags.
Zorro var förste man att provsitta.



På söndag  är det ju.....



Glöm inte det ;)))



Har försökt att fixa lite stämning tills dess.
Välkommen.

I måndags hade vi vår traditionella juljunta avslutning med god mat och julklapp.
Denna gång hos Erica. Hon har verkligen öga för inredning!!!
Så här fint hade hon fixat för vår skull.



Lite gammeldags dukning.

 Där kom vi med allihopa.
Imorgon blir det lite ledigt sen förberedelser för öppet hus.
Ha det i snöyran.


Kommentarer
Postat av: mAnA

Amen maaaammaaaaaaaaaaa!! jag kan visst inte åka till norrföten för jag har ett möte kl 14.30 på aktiv! om vi inte jobbar på utav bara faaan..

2010-12-13 @ 20:58:22
URL: http://karinkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0