Förbereder.

Ute i god tid för en gång skull inför advent och kollar alla lampor i stakar och stjärnor.
Hur kan sju av tolv små lampor gått sönder i en stjärna som lagts i en påse och burits upp på en vind ??????
Nå väl! Hinner köpa nya iaf.
Värre är det med dessa jag köpte på Ullared!
(null)

Svårt att fota men köpte två och en lyser normalt och den andra knappt ledljus.
Har varit runt överallt och letat en ny adapter men antingen är de för starka eller för svaga.
Suck 😏
 An kan säga att jag varit på sladdjakt denna vecka.
Även letat efter en ny sladd till min docka till iPhone men finns ej att uppringa i denna by!!!
Blir så trött att behöva åka till Nrkp så fort man måste ha någon specialmanick!

På tal om stora staden så gjorde vi på juntan ett besök på Pinchos i måndags.
(null)
Upptagna med appbeställningar 😁
Det var riktigt kul och väldigt gott, lite svårt att inte förköpa sig 😉
(null)
Här har Berta o jag fått in vår mat.
Jag åt sötpotatispomme kycklingspett gambas och spareribbs med coleslow.
Så lite marängswiss och kaffe på det.
(null)
Hela gänget 😃


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0