Krasch bom!

Nu har bloggappen på iPad kraschat igen!
Måste vänta till nästa uppdatering när nu det blir..
Provar från iPhone istället men det är ju så himla smått och tråkigt😖
Datorn går inte heller eftersom Windows 8 är så himla krånglig att först sig på med att ladda in bilder.
Har försökt hundrafemtioelva ggr men helt omöjligt!!!!!
Ångrar som ett ybersvin att vi köpte en ny dator innan iPad!
Den behövs ju inte längre😡
Sitter hör på jobbet och väntar på att gäster och mina medarbetare Elin och Jossan ska komma.
Tar en liten paus i receptionen o en köpp😊
Har precis hoppat i tvättvagnarna och tryckt ihop lakan o handdukar så gott jag kunde eftersom tvättfirman visst glömde att leverera samt hämta smutstvätt igår 😑
Bild tagen inuti tvättvagnen haha

Finfint packat!

Igår var jag hos Signe och fixade naglarna!
Blev jättenöjd 😊

Gjorde lite extra fint med lite guld detaljer nu när jag ska utomlands och bara gå o vara fin i tre veckor 😃👍
Har även varit hos Karin och fixat barret!

Finns ingen hejd på va ho kostar på sig 😬
Har tagit bort det mesta av den röda färgen även ifall jag gillade den men blir tokig på utväxten som kommer direkt!
Blev lite ljusare nu när man ska vistas i solen i tre veckor Hehehe 

lite smutsigt idag där av uppsättningen 😖
Nog om mina fåfängheter!

Förra måndagen for tre gringos till Ullared med hällestabuss!


Tändsticksgubben är ett måste TT fota var gång den passeras.
Meddelande skickas på chatten mellan
Anna Karin och mig själv
@soderbergshumor.com

Detvar sig likt!
Hysteriskt mycket folk, sönderkörda hälsenor och mycket kundvagnar överallt!
Bara att vässa armbågarna och försöka plöja sig fram så gott det gick!
Som tur var hade jag inget som var jättejätte nödvändigt att handla men hade tänkt kolla lite på julklappar till de små men höll på att bli tokig vid leksaksavdelningen!!
Kan inte tänka när man inte kommer en millimeter åt något håll så det blev endast några saker i förbifarten.
Berta var nöjd med sina köp iaf 😂

Annars är det mest jobb på agendan.
Mycket som ska förberedas och tänkas på inför resan!
Det har varit mycket gäster på hotellet ni i en månad i samband med Billerud som haft produktionstopp.
Telefonen hade ringt 48 ggr i måndags när jag var i Ullared!
Passande för Anna som fick ta över en enda dag med missnöjda barn som gråter i bakgrunden samt att brandlarmet gick på hotellet kl sex på morgonen 😖
Det var en gäst som rökt en elcigarett på rummet...
Så nu måste vi förbjuda även det!
Så typiskt att allt det skulle hända när man är borta en dag från firman...
Hur ska det gå när jag är i Thailand då? Undrar ni!
Jodå det kommer gå bra för nu har vi lärt upp personal på det 👍
I lördags bjöd vi Mats o Jaana på middag för att smida lite semesterplaner
Vi kommer att ses sista veckan innan vi far hemåt.
Jag hade dukat med Ernsts egna kollektion för jaanas skull 😉

Så var det fars dag i söndags och vi blev bjudna på asiatisk lax o skaldjurssoppa samt efterrätt 
Mycket passande bjudning mitt i hemflyttning osv



Nu ska vi bara klar av att fira Annas och min födelsedag innan resan på lördag.
Vilket blir imorgon!
Fredag blir mest packning.

Nu har jag lite att stå i
Får se om fet blir nåt mer inlägg innan lördag.,
Kanske i väntan på flighten på Arlanda 
Tjohej 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0